06:16|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 25 اسفند 1398 - 11:50
کد خبر: 14071

ضد و نقیض‌ها در قاب رسانه ملی

رسانه ملی به عنوان مرجعی پرمخاطب به شمار می‌رود اما گاهی سخنان ضد و نقیض بسیاری در محتوای برنامه‌های آن به چشم می‌خورد.
ضد و نقیض‌ها در قاب رسانه ملی

به گزارش سرویس پایش باریش نیوز، فرهنگ، مجموعه پیچیده‌ای از دانش‌ها، باورها، هنرها، قوانین، اخلاقیات، عادات رسومی است که مردم با آن زندگی می‌کنند.

اما گاهی با گذشت زمان و تغییرات بسیاری که در زندگی افراد یک جامعه به وجود می‌آید باید برخی از رفتارها نیز به تبع آن تغییر کند.

رسانه ملی به عنوان مرجعی که رابطه مستقیم با فرهنگ‌سازی در جامعه دارد بیشتر اوقات به سخنان خود عمل نمی‌کند و یک رابطه عکس در بین سخنان و رفتارش وجود دارد.

سخنان ضد و نقیض باعث می‌شود تا اعتماد مردم جریحه‌دار شود و دیگر به گفته‌های آن فرد یا آن رسانه عمل نکنند به عنوان مثال حال شرایط جامعه با ورود ویروسی ناشناس تغییر کرده و باید مردم بر خلاف میل باطنی خود باید از یکدیگر و حتی عزیزانشان دوری کنند.

رسانه ملی مدام درحال گوش زد کردن این موضوع به مردم جامعه است اما خود با برگزاری برنامه آن‌هم بدون هیچ نوع تجهیزات بهداشتی این موضوع را رعایت نمی‌کند.

این تنها یک بخش از عمل نکردن به سخنان خود است اگر این رسانه را به عنوان الگو برای خود قرار دهیم اقدام اشتباهی انجام داده‌ایم زیرا با یک نگاه می‌توان درک کرد آن‌‌ها هم کنار یکدیگر جمع می‌شوند، هم ماهی سر سفره عید می‌خرند و هم سبزه طبیعی برسر سفره‌های عید خود می‌گذارند که سالانه باعث دور ریخته شدن گندم بسیار زیادی می‌شود.

حال رسانه ملی باید در رفتار خود تجدید نظرکند زیرا با قرنطینه‌های خانگی در شرایط کنونی حساسیت‌ها بر روی رفتار این رسانه بیش از پیش شده است.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

عزت فتحی نژاد
1399/01/09 - 21:49

بعضی از قوانین صرفعا برا ما مردم است واین تبعیض همیشه وجود دارد