07:45|شنبه, اردیبهشت 08 ,1403
تاریخ انتشار: 19 اسفند 1398 - 11:39
کد خبر: 14021
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با باریش:

مردم از سفر به آذربایجان‌غربی اجتناب کنند

به مردم توصیه می‌شود که از سفر به شهرهای آذربایجان‌غربی پرهیز کنند و همچنین به هتل داران نیز توصیه شده که از پذیرش افراد مشکوک به کرونا و بیماری در مراکز اقامتی خودداری کنند.
مردم از سفر به آذربایجان‌غربی اجتناب کنند

جلیل جباری، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش‌نیوز در مورد وضعیت هتل‌ها و اماکن گردشگری استان اظهار کرد: اصول پیشگیری و ضدعفونی در تأسیسات اقامتی و گردشگری در چند روز اخیر ابلاغ شده و اکیب‌های نظارتی  به صورت جدی در حال نظارت و بازرسی هستند.
وی افزود: مراکز اقامتی که موارد بهداشتی را رعایت کنند به صورت قابل توجهی می‌توانند از شیوع ویروس کرونا جلوگیری و پیشگیری نمایند اما در صورت عدم رعایت موارد بهداشتی برخورد جدی صورت می‌گیرد.
جباری ادامه داد: در شرایط کنونی با کاهش شدید مسافر و گردشگر در استان مواجه هستیم و به مردم توصیه شده که از سفر به شهرهای آذربایجان‌غربی پرهیز کنند و همچنین به هتل داران نیز توصیه شده که از پذیرش افراد مشکوک به کرونا و بیماری در هتل‌ها و مراکز اقامتی خودداری کنند.
این مسئول اضافه کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، بازدیدهای گروهی از موزه‌ها و مکان‌های گردشگری استان محدود شده و به هیچ‌وجه اجازه بازدید به تورهای گردشگری صادر نمی‌شود.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‎‌غربی در ادامه تصریح کرد: اصول بهداشتی و ضدعفونی در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در تمامی هتل‌ها، اماکن گردشگری، موزه‌ها و مکان‌های تفریحی با جدیدت در حال انجام و نظارت و بازرسی مستمر ادامه دارد. 
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید