10:37|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 15 اسفند 1398 - 10:28
کد خبر: 13999
پیگیری پیام‌های باریش نیوز؛

تکذیب پذیرش مسافر از استانهای درگیر در مجتمع باری ارومیه

استقرار مسافران از استان‌های دیگر در مجتمع باری ارومیه که این روزها به دلیل شیوع بیماری کرونا نگرانی‌هایی را برای مردم ایجاد کرده، تکذیب شد.
تکذیب پذیرش مسافر از استانهای درگیر در مجتمع باری ارومیه

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، چند روزی است که اخباری مبنی بر پذیرش و استقرار مسافران و گردشگرانی از استانهای دیگر از جمله قم در مجتمع‌های توریستی و تفریحی ارومیه از طریق رسانه‌های مجازی دست به دست می شود.
از آنجایی که تاکنون آذربایجان‌غربی یکی از استان‌های پاک به سبب تعداد مبتلایان به ویروس کرونا شناخته شده، شیوع بیماری کرونا در روزهای اخیر و سرعت انتقال آن باعث شده نگرانی مردم از تکثیر این ویروس به سبب پذیرش مسافران بدون کنترل‌های پزشکی در ارومیه و استان افزایش یابد.
خبرنگار باریش نیوز با توجه به تعدد پیام‌های ارسالی مخاطبان پیگیر صحت و سقم اخبار و تصاویر منشتر شده در فضای مجازی مبنی بر پذیرش مهمانان از استان‌های درگیر با کرونا در مصاحبه با مدیرعامل مجتمع گردشگری باری ارومیه شده است.    
اردشیر خانچی، مدیرعامل مجتمع گردشگری باری ارومیه در گفت‌و‌گو با خبرنگار باریش نیوز با تکذیب اخبار منتشر شده در رسانه های مجازی مبنی بر پذیرش مسافر از استان‌های درگیر بیماری کرونا با تاکید بر این مطلب که مجتمع باری در حال حاضر هیچ فعالیت گردشگری و تفریحی ندارد، اظهار کرد: مجتمع توریستی باری از ابتدای مهرماه سال 1396 به حالت تعطیل درآمده و در حال حاضر هیچ واحدی از این مجتمع ارائه خدمات ندارد.
وی ادامه داد: حتی در روزهای تابستان امسال که ورود مسافر و گردشگر به خاطر مساعدشدن شرایط از جمله پرآبی دریاچه ارومیه افزایش یافت، علیرغم درخواست برخی از مسئولین برای بازشدن درهای مجتمع توریستی باری به روی مسافران و پذیرش مهمانان به دلیل نبود پرسنل و دایر نبودن واحدهای خدمات‌رسان در عمل نتوانستیم پذیرش مهمان داشته باشیم.
خانچی تصریح کرد: وقتی درهای مجتمع باری بسته است یعنی در عمل سیستم پذیرش که به طور مستقیم به اداره اماکن متصل می‌شود، قطع است و به دلیل نبود پرسنل در بخش‌های مختلف از جمله پذیرش، رستوران و سایر قسمت‌ها عملا امکان ارائه خدمات برای مسافران در شرایط عادی نیز وجود ندارد.
مدیرعامل مجتمع گردشگری باری ارومیه در پایان یادآور شد: بخش خصوصی مجتمع نیز که فقط متعلق به مالکین حقیقی است و مالکیت حقوقی ندارد در صورت داشتن مهمان به طور کامل ورود و خروج آنها در  روال عادی در درب ورودی ثبت شده و بدون کنترل‌های لازم اجازه ورود داده نمی شود و در حال حاضر نیز مهمان از سایر استان‌ها ندارند.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید