06:23|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 14 اسفند 1398 - 11:40
کد خبر: 13994

مسئولان هنوز کرونا را باور نکردند!

همزمان با شیوع ویروس کرونا در سطح آذربایجان‌غربی عدم استفاده از ماسک و دستکش در بین مسئولان مشخص می‌کند که حتی خودشان این ویروس را باور نکرده‌اند.
مسئولان هنوز کرونا را باور نکردند!

سرویس پایش باریش‌نیوز، پس از گسترش شیوع کرونا در سطح استان تصاویر متعددی از جلسات مسئولان جهت مبارزه با ویروس کرونا منتشر شد اما تمام این عکس‌ها یک نکته قابل توجه داشتند که واکنش رسانه‌های مختلف را در پی داشت و آن نبود حداقل‌های موارد بهداشتی اعم از ماسک و دستکش در بین آن‌ها بود و جالب است حتی فاصله یک‌متری هم رعایت نمی‌شود.

با این وجود به‌راحتی می‌توان نتیجه گرفت اگر فقط یکی از مسئولان دچار کرونا باشند بی شک همه آن‌ها بلافاصله گرفتار خواهند شد.

اگر مسئولان هنوز باور ندارند که این ویروس چقدر می‌تواند برای آن‌ها خطرناک باشئد و این چنین سهل انگاری می‌کنند چگونه می‌خواند حافظ جان مردم باشند ؟ مردم می بینند و فکر می‌کنند همه این اتفات یک شوخی است.

در حالی تصاویرمنتشر شده از کشورهای مختلف نشان می‌دهد مسئولان در جلساتشان تمامی موارد را جهت پیشگیری از ابتلا به کرونا را رعایت می‌کنند، این در حالی است که مسئولان ارومیه در جلسه ستاد مبارزه و پیشگیری با کرونا حتی حداقل‌ها را نیز در نظر نمی‌گیرند.

جالب است متولیان این مسئله خود می‌گویند در تجمعات حضور نداشته باشید اما خودشان با حضور در مراسمات مختلف همین قانون را نقض می‌کنند .

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید