02:58|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 13 اسفند 1398 - 11:59
کد خبر: 13988

برنامه‌های شاد پاشنه آشیل تولیدات رسانه ملی

شهروندان زمان بیشتری را در خانه سپری می‌کنند پس تهیه برنامه‌های مختلف می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا احساس بهتری داشته باشند.
برنامه‌های شاد پاشنه آشیل تولیدات رسانه ملی

سرویس پایش باریش نیوز، این روزها مردم بیشتر زمان خود را در خانه‌ها و به دور از محیط بیرون سپری می‌کنند پس باید برنامه‌های متنوعی برای هر قشر تهیه شود تا حوصله این افراد در خانه سر نرود.

در شرایط کنونی که تمرکزها بر روی شبکه‌های تلویزیونی بیشتر شده باید به جای برنامه‌های کم‌محتوا، برنامه‌های مختلفی که می‌تواند وفاق ملی را بیشتر و شهروندان را شاد کنند در تلویزیون پخش شود.

آذربایجان‌غربی سالیان سال است به عنوان سرزمین اقوام و ادیان شناخته می‌شود پس باید برنامه‌های متنوعی که همه اقشار را تحت تاثیر قرار دهد در شبکه استانی پخش شود.

صداوسیما باید به تمام اقشار جامعه توجه كند و برنامه‌هایی پخش کند که هم آموزشی باشد و هم بتواند درصد شادی را در جامعه بالا ببرد.

در حال حاضر که نیاز به صدا و سیما بیش از پیش شده است وظیفه سنگینی بر گردن آن‌ها قرار دارد و شهروندان از مسئولین ذی‌ربط تقاضا دارند به خواسته‌های آن‌ها توجه کنند.
 
به نظر می‌رسد پاشنه آشیل تولیدات در رسانه ملی در سالیان اخیر نبود برنامه‌های شاد با محوریت خانواده و جوانان است و این معضل در مراکز استانی بیشتر به چشم می خورد و همین امر میزان مخاطب این شبکه گسترده را هر روز کمتر از گذشته می‌کند.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید