15:18|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 12 اسفند 1398 - 12:34
کد خبر: 13979
یادداشت:

کرونا و دردسری به نام معوقات بانکی

باتوجه به شیوع بیماری کرونا ویروس که دخل و خرج مردم را مختل کرده، بسیاری از مردم توان پرداخت اقساط بانکی این ماه را ندارند.
کرونا و دردسری به نام معوقات بانکی

سرویس اقتصادی باریش‌نیوز، پس از شیوع ویروس کرونا در سطح کشور که طولی نکشید آذربایجان‌غربی را نیز تحت شعاع قرار داد برای جلوگیری و مبارزه با این ویروس اماکنی همچون تالارها، باشگاه‌ها، آرایشگاه‌ها، دندان‌پزشکی و مغازه‌ها و بخش‌های بسیار دیگری به‌حالت تعطیلی یا نیمه تعطیلی کشانده شد.

این تعطیلی‌ها قطعا تاثیر بسیارزیادی بر وضعیت اقتصادی و معیشت مردم گذاشت و مشکلاتی را به وجود آورد که طبق آخرین پیام‌های مردمی ، اعلام کرده‌اند این ماه توان پرداخت اقساط بانکی برای آن‌ها سخت و مقدور نیست.

درتماس مکرر با پایگاه خبری باریش نیوز مردم گلایه دارند، این روزها علیرغم اینکه از صبح تا غروب در مغازه هستند اما به علت فروش بسیار پایین و نبود مشتری درآمدشان بسیار کاهش پیدا کرده و جدا از تمامی هزینه‌های گذران زندگی پرداخت اقساط به یکی از دغدغه‌های اساسی تبدیل شده است که امیدواریم مسئولان راه چاره‌ای برای این مسئله داشته باشند.

با توجه به شرایط فعلی انتظار می‌رود یک تصمیم اساسی و سریع در این مورد گرفته شود، چرا که تامین منابع مالی برای مردم در این‌روزها سخت است و با توجه به اینکه زمان قطعی اتمام شیوع کرونا مشخص نیست در روزهای آتی ممکن است مردم به لحاظ اقتصادی فراز و نشیب‌هایی را تجربه کنند.



 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید