08:18|شنبه, اردیبهشت 29 ,1403
تاریخ انتشار: 12 اسفند 1398 - 10:10
کد خبر: 13976
یادداشت:

لزوم بکارگیری تمهیدات ویژه برای مراسم سیامند رحمان

امروز مراسم ترحیم جهان پهلوان سیامند رحمان در سالن 2هزار نفری اشنویه برگزار می‌شود، با توجه به شیوع کرونا مسئولان برای چنین تجمعی قطعا باید تمهیدات ویژه بهداشتی را بکار بگیرند.
لزوم بکارگیری تمهیدات ویژه برای مراسم جهان پهلوان سیامند رحمان

سرویس اجتماعی باریش نیوز، درگذشت ناگهانی جهان پهلوان سیامند رحمان ایران را به سوگ نشاند و نامش را برای همیشه در آذربایجان‌غربی  جاودانه ساخت، باریش‌نیوز درگذشت آن پهلوان فقید را به خانواده معزز و مردم استان به‌ویژه جامعه‌ی ورزشکاران تسلیت عرض می‌کند.

سرپرست فرمانداری اشنویه اعلام کرد، در جلسه هماهنگی مراسم تشییع و تدفین مرحوم سیامند رحمان که با حضور اعضای شورای اداری و خانواده متوفی برگزار شده بود ، مقرر گردیده مراسم  روز دوشنبه ۱۲ اسفند در سالن ۲ هزار نفری ورزش و جوانان اشنویه آغاز شود و همچنین پیکر آن مرحوم از محل ورزشگاه تا محل تدفین در قبرستان خلیفه ملا خدر تشییع شده و در این محل به خاک سپرده می شود.

طبق آخرین اعلام فرماندار اشنویه مجلس ترحیم  نیز روزدوشنبه ۱۲ اسفند ، برای آقایان ساعت ۱۴:۳۰ لغایت ۱۷ سالن دو هزار نفری و برای بانوان درهمان ساعت سالن حجاب جنب سالن دو هزار نفری برگزار می‌شود.

باتوجه  به اینکه تجمع در این روزها ممنوع اعلام شده است، لذا در این شرایط بحرانی و شیوع کرونا در سطح استان انتظار می‌رود مسئولان برای این تجمع تهمیدات ویژه‌ای را در نظر گرفته باشند که تا کنون به‌جز اطلاع رسانی زمان مراسم اقدامات انجام گرفته برای پیشگیری از شیوع کرونا درمحل سالن 2هزار نفری از سوی نهادهای متولی اعلام نشده است.

لذا تقاضا می‌شود مردم فهیم در این مراسم با رعایت موارد بهداشتی حضور داشته باشند و مسئولان در خصوص اقداماتی که برای حفظ سلامتی و جان مردم امروز در محل سالن 2هزار نفری انجام داده‌اند را اطلاع رسانی کنند، چرا که هرگونه سهل انگاری در این مورد ممکن است غیرقابل جبران باشد.


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید