11:45|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 10 اسفند 1398 - 12:58
کد خبر: 13966

مطالبات اقتصادی مردم از منتخبین بهارستان یازدهم

انتخابات مجلس در خوان یازدهم خود هفته گذشته با فراز و نشیب هایی که داشت به سر رسید تا منتخبین مردم برای دور یازدهم راهی خانه ملت شوند.
مطالبات اقتصادی مردم از منتخبین بهارستان یازدهم

به گزارش سرویس سیاسی باریش نیوز، انتخابات مجلس یازدهم روز جمعه 2 اسفندماه جاری با همه فراز و نشیب‌هایی که داشت به پایان رسید تا 12 نماینده به وکالت از مردم حوزه انتخابیه خود بر کرسی‌های خانه ملت تکیه بزنند.
این روزها که نابسمانی‌های اقتصادی معیشت بسیاری از مردم را با سختی‌ها و مشکلات جدی روبرو کرده، تلاش برای بازکردن گره هایی همچون با ارائه برنامه های که توان عملیاتی شدن داشته باشندف حداقل کاری است که مردم از متخبین خود در مجلس یازدهم انتظار دارند.
بیکاری مهم‌ترین مشکلی است که در چند سال گذشته گریبان بسیاری از خانواده‌ها در آذربایجان‌غربی را گرفته، استانی که علیرغم داشتن ظرفیت‌های بسیار بالا همچنان کمیتش در جذب سرمایه برای ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار لنگ می‌زند.
اهتمام در تکمیل طرح‌های عمرانی در حوزه‌های مختلف که تعدادی ید طولایی در ناتمامی دارند و چندین دهه از زمان کلنگ زنی آنها گذشته با استفاده از رایزنی و بالابردن چانه زنی های ملی و جذب بودجه ها از دیگر مطالباتی است که مردم این استان از منتخبین خود در بهارستان یازدهم انتظار دارند تا طبق وعده‌هایشان عملی کنند.
آذربایجان غربی پتانسیل‌های بالقوه مناسبی در بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعتی و ترانزیت بین‌الملل دارد که بسیاری از آنها حتی برای مسئولان کشوری نیز ناشناخته مانده است و معرفی ظرفیت‌های برای استفاده بهینه که می‌تواند توان اقتصادی مردم استان را افزایش دهد نیز از جمله انتظاراتی است که مردم از نمایندگان خود در خانه ملت دارند.
مهار گرانی که در دو سال اخیر افسار گسیخته شده و نبود نظارت‌های جدی کنترل آن را سخت‌تر کرده، از دیگر خواسته‌های جدی مردم استان از نمایندگان خود در مجلس یازدهم است تا با ارائه برنامه‌ها و طرح‌های عملی و همچنین نظارت جدی بر قانون‌گذاری و اجرا تحقق آن را عملی کنند.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید