19:26|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 03 اسفند 1398 - 12:21
کد خبر: 13912
یادداشت:

پایان نفس‌گیر یازدهمین دوره انتخابات مجلس

ماراتن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ایستگاه یازدهم گرچه پایان نفس‌گیری داشت اما بالاخره به سرانجام رسید.
پایان نفس‌گیر یازدهمین دوره انتخابات مجلس

سرویس سیاسی باریش‌نیوز، اینجا آذربایجان‌غربی، سرزمین 12 هزار شهید، ارومیه، بار دیگر مردم با حضور خود در صحنه انتخابات مجلس یازدهم حماسه آفریدند. 

انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی با همدلی و همبستگی مردم خطه آذربایجان‌غربی پایان یافت و علیرغم شروع برخی بد اخلاقی‌ها از سوی رسانه‌های مختلف در ساعات پایانی انتخابات، مردم ارومیه سنگ تمام گذاشتند.

از استان آذربایجان‌غربی 12 نفر به مجلس راه راه خواهند یافت که سه از ارومیه است و امروز نتایج آرا انتخابات به‌طور رسمی اعلام می‌شود، اگر چه طبق آخرین اعلام از شهرهای سلماس یعقوب رضازاده، میاندوآب مهدی عیسی‌زاده، مهاباد جلال محمودزاده، بوکان انور حبیب‌زاده، ماکو،چالدران،پلدشت و شوط محمدعلیپوراست و تا ساعت 13 ظهر نتیجه رسمی حوزه انتخابیه ارومیه اعلام می‌شود.

مردم روز گذشته باتمام وجود در صحنه انتخابات حاضر شدند و اصحابات رسانه نیز این‌روزها همه جانبه فضای انتخاباتی را پوشش دادند پس از این باید منتظر بود و دید نمایندگان منتخب‌ برای این شهرچه می‌کنند.

نمایندگان منتخب وظیفه خطیر خدمت به ارومیه را نباید فراموش کنند مردم با تمام توان آمدند، انتظار میرود این مردم را هرگز پشیمان نکنید و سوای تمام رقابت‌ها و کج خلقی‌های اخیر پس از این برادرانه برای پایداری نظام و اسلام و ارومیه تلاش کنید.

همه ما خوب می‌دانیم در استان و در شهرمان ارومیه مشکلاتی اعم از اقتصادی، اشتغال، بیکاری و تورم و گرانی وجود دارد که رفع آن ممکن نخواهد بود مگر با همت مسئولان و نمایندگان و نباید بعد ازاین مجلس و نفرات منتخب به حاشیه کشیده شود چرا که نیازمند توجهی بیش از پیش از سوی آنان را می‌طلبد.

دشمن بداند با تحریم و فشارهای اخیر ازسوی آنان مردم ایران هرگز صحنه را ترک نمی‌کنند و برای همیشه برای حراست از ارزشهای انقلاب و آرمانهای نظام به تبعیت از سخن رهبری در صحنه حاضر هستند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید