01:05|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 02 اسفند 1398 - 18:11
کد خبر: 13908
رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی در نشست خبری

فرایند رأی گیری بدون مسائل قومیتی در حال انجام است

تاکنون مشکل امنیتی در برگزاری انتخابات و مشکل قومیتی و عواملی از این قبیل نیز در شعبه‌ها مشاهده نشده و مردم استان متحدانه انتخابات باشکوهی را رقم می‌زنند.
فرایند رأی گیری بدون مسائل قومیتی در حال انجام است

به گزارش سرویس سیاسی باریش نیوز، علی مصطفوی، رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: تا ساعت ١٧ حدود ۴٠ درصد مردم واجد شرایط رای در استان، پای صندوق‌های رای حاضر شده و رای خود را در صندوق انداخته‌اند.

وی افزود: در حال نزدیک شدن به ساعت پایانی رای‌گیری هستیم و کسانی که هنوز در رای‌گیری شرکت نکرده‌اند، خود را به شعبه‌های اخذ رای برسانند.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی در رابطه با پایان زمان رای گیری گفت: منتظر اعلام تمدید زمان رای‌گیری از سوی وزارت کشور هستیم و در صورت نیاز تمدید زمان تا دقایقی دیگر اعلام می‌شود.

مصطفوی خاطر نشان کرد: تاکنون مشکل امنیتی در برگزاری انتخابات و مشکل قومیتی و عواملی از این قبیل نیز در شعبه‌ها مشاهده نشده و مردم استان متحدانه انتخابات باشکوهی را رقم می‌زنند.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی اعلام کرد: با تلاش عوامل اجرایی صندوق‌های رای گیری سیار به دورترین نقاط استان نیز ارسال شده است تا مشکلی در رای گیری به وجود نیاید.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید