03:03|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 02 اسفند 1398 - 16:12
کد خبر: 13907
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه:

حضور مردم در انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان است

این حضور آگاهانه و با بصیرت در صحنه‌های مختلف در هیچ جای جهان وجود ندارد و رسانه‌های عمومی وظیفه دارند این عظمت را به سراسر دنیا مخابره کنند.
حضور مردم در انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان است

به گزارش سرویس سیاسی باریش نیوز، حجت الاسلام سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در خطبه‌های آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته با بیان این که ملت بزرگ ایران اسلامی در طول چهل سال گذشته در تمامی صحنه‌های دفاع از نظام اسلامی حضوری گسترده داشته اند اظهار کرد: امروز دوم اسفند ماه مردم سلحشور کشور افتخاری دیگر در تاریخ این مرز و بوم ثبت کردند.
وی با اشاره به تحریم‌های چهل ساله دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزود: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور پرشور خود در انتخابات نشان می‌دهند که این فشار‌های سیاسی و اقتصادی تاثیری در اراده آن‌ها ندارد.
وی تصریح کرد : این حضور آگاهانه و با بصیرت در صحنه‌های مختلف در هیچ جای جهان وجود ندارد و رسانه‌های عمومی وظیفه دارند این عظمت را به سراسر دنیا مخابره کنند.
 نماینده ولی فقیه در استان گفت: هر یک از نامزد‌ها که رای بیاورند شکر کنند که توفیق خدمتگزاری پیدا کرده اند و آن‌هایی که رای هم نیاوردند نباید ناراحت شوند چرا که مسئولیت سنگینی از دوششان برداشته شده است.
 امام‌جمعه ارومیه افزود: باید بعد از انتخابات بین نامزد‌های انتخاباتی همدلی و وفاق وجود داشته باشد و آن‌هایی که رای نیاورده اند به افراد منتخب کمک فکری دهند.   
حجت الاسلام عسگر دیرباز، یکی از نمایندگان مردم استان در مجلس خبرگان رهبری نیز به عنوان سخنران قبل از خطبه‌های نماز جمعه ارومیه با اشاره به این که از اول انقلاب تمام مسئولان این نظام الهی با رای مستقیم و غیر مستقیم مردم انتخاب شده اند گفت: شرکت در انتخابات لبیک گویی به ندای رهبر معظم انقلاب است و در واقع تداوم جمهوری اسلامی ایران با حضور گسترده مردم امکان پذیر است.
 حجت الاسلام دیرباز افزود: شرکت گسترده مردم در انتخابات نشان از عجز دشمنان در برابر ایستادگی ملت بزرگ ایران اسلامی و افول استکبار جهانی خصوصا آمریکاست.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید