09:37|سه شنبه, اردیبهشت 04 ,1403
تاریخ انتشار: 02 اسفند 1398 - 12:39
کد خبر: 13903
حماسه حضور در آذربایجان غربی؛

مشارکتی به رنگ اتحاد/خیال‌بافی‌ها تعبیر نشد

حضور و مشارکت وصف ناپذیر مردم آذربایجان‌غربی در انتخابات مجلس شورای اسلامی خیال بافی دشمنان نظام و جمهوری اسلامی ایران را تعبیر نکرد.
مشارکتی به رنگ اتحاد/خیال‌بافی‌ها تعبیر نشد

به گزارش سرویس سیاسی باریش نیوز،  حضور پرشور مردم انقلابی و همیشه در صحنه آذربایجان‌غربی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حماسه جدیدی در سال ۹۸ رقم زد.
مردم شهرهای مختلف آذربایجان‌غربی از دقایق ابتدایی آغاز رای گیری پای صندوق های رأی حاضر شدند و بار دیگر حماسه آفریدند.
با توجه به اینکه دشمنان اسلام سعی داشتند تا مردم را برای عدم شرکت در انتخابات ترغیب کنند اما حضور مردم در ساعات اولیه رای گیری مشت کوبنده ای بود تا دشمنان بدانند که این ملت هشیار هستند و همچنان پای آرمان های انقلاب اسلامی ثابت قدم خواهند ماند.
با توجه به اینکه ستاد انتخاباتی کشور آغاز رسمی حضور در انتخابات را ساعت ۸ صبح اعلام کرده بود اما حضور وصف ناپذیر مردم آذربایجان‌غربی  پای صندوق های رأی  در حالی رقم خورد که قبل از ساعت ۸ صبح در مکان های مورد نظر آماده حضور در انتخابات بودند.
مقامات و مسئولان استانی نیز از همان ساعات اولیه آغاز رای گیری پای صندوق های رأی حاضر شدند و در انتخابات مشارکت کردند.
حضور حماسی مردم آذربایجان‌غربی در انتخابات مجلس شورای اسلامی بار دیگر نمایش وحدت و همدلی و اقتدار ملی را به دشمنان این نظام نشان داد و مردم با حضور آگاهان و با تعبیت از سخنان رهبری صحنه انتخابات را خالی نگذاشتند و توطئه‌های دشمنان و نقشه های شوم آنان را نقش بر آب کردند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید