17:09|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 02 اسفند 1398 - 09:18
کد خبر: 13899
حماسه حضور در آذربایجان غربی/

شوق انتخابات در حوزه‌های انتخابیه آذربایجان غربی

با شروع زمان رأی‌گیری در حوزه‌های انتخابیه مردم آذربایجان غربی و ارومیه در شعبه‌های اخذ رأی حضور پیدا کردند تا بار دیگر ثابت کنند پای ارزش‌های که برایشان خون‌ها داده‌شده ایستاده‌اند.
شوق انتخابات در حوزه‌های انتخابیه آذربایجان غربی

به گزارش سرویس سیاسی باریش نیوز، فرآیند اخذ رأی در ۲ هزار و ۱۱۷ شعبه انتخاباتی آذربایجان غربی راس ساعت هشت صبح امروز، جمعه آغاز شد و مردم در برخی از این شعبه‌ها از جمله در ارومیه، قبل از باز شدن درب‌ها در محل حاضر شدند.
چهره‌های سیاسی و شخصیت‌های مهم استانی نیز با حضور در شعبات اخذ رأی در کنار مردم در ساعت‌های آغازین رأی‌گیری انتخاب خود را برای بهارستان یازدهم به صندوق رأی انداختند.
حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه نیز در دقایق اولیه صبح امروز رأی خود را به صندوق انداخته و همچنین بر ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد: حضور حداکثری نشانه بلوغ سیاسی مردم است و انتخاب اصلح می‌تواند مسیر توسعه استانی را هموارتر و جدی تر کند.
حضور پرشور مردم در صف‌های رأی‌گیری در شعبه‌های اخذ رأی مانند مساجد و روستاهای ارومیه نیز تابلوی معنی‌داری از شور و شوق مردم این شهر در تاکید بر انتخاب اصلح است که از ساعت‌های اولیه زمان رأی‌گیری به صورت حداکثری در شعبه‌ها حضور پیدا ا کردند.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید