17:13|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 01 اسفند 1398 - 11:35
کد خبر: 13898

فردا همه می‌آییم

فردا 2 اسفند بار دیگر مردم فهیم آذربایجان‌غربی با حضور در انتخابات حماسه می‌آفرینند.
فردا همه می‌آییم

سرویس سیاسی باریش‌نیوز، در چند روز گذشته روزهای سرد زمستان پذیرای تبلیغات داغ انتخابات نامزدهای نمایندگی یازدهمین مجلس شورای اسلامی بود که امروز به صورت رسمی پایان یافت، حال باید منتظر بود و دید چه کسانی فاتح این رقابت می‌شوند؟

مردم آذربایجان‌غربی بار دیگر با حضور در صحنه انتخابات ثابت می‌کنند که در سرزمین اقوام و ادیان عشق، وحدت و همبستگی جریان دارد و فردا جمعه مردم دلیر و فهیم آذربایجان بار دیگر ثابت می‌کنند که پای آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

علیرغم فشارها و تهدیدها ی دشمن که موجب بروز مشکلاتی اعم از اقتصادی و گرانی در سطح کشور شده است اما مردم هوشیار یقین می‌دانند که دشمنان در چنین موقعیت‌هایی به دنبال سو استفاده از مشارکت پایین مردم برای منافع سودجویانه خود هستند لذا امروز باید خانواده بزرگ آذربایجان‌غربی با حضور پرشور خود مانند گذشته حمایت خود را اعلام کنند و با انتخاب شخص اصلح، مجلسی قوی را رقم بزنند .

مردم در تعیین سرنوشت استان اساسی‌ترین نقش را ایفا می‌کنند، اگرچه در این چند روز اخیر در کنار تبلیغات داغ انتخاباتی و رقابت‌ها در بین نامزدهای نمایندگی بداخلاقی‌هایی شکل گرفت که ممکن است خاطر مردم را مکدر کند اما باید بدون توجه به حواشی با انتخاب فرد اصلح سرنوشت شهر را رقم بزنیم.

مقام معظم رهبری با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات می‌فرمایند: انتخابات، مظهر حضور مردم است. انتخابات، هم حقّ مردم و هم وظیفه آنهاست. حقّ مردم است؛ برای این که بیایند و مدیر اجرایی کشور را انتخاب کنند. تکلیف مردم است؛ چون با حضور شما، نظام تقویت پیدا می کند؛ اسلام عزیز می شود؛ حاکمیت اسلام در دنیا سرافراز می گردد و توطئه دشمن - که اسلام را به جدایی از آراء مردم متّهم می کند - باطل می شود. حضور شما می تواند دفاع از اسلام و کشور و انقلاب محسوب شود. هر مقدار این حضور وسیع­تر و قوی­تر باشد، نشانه اقتدار بیشتر نظام اسلامی است. نظام اسلامی در مقابل چشم­های دوستان و دشمنان خود در دنیا به این می بالد که تعداد حاضر شوندگان در پای صندوقهای رأی، زیاد است. این مایه افتخار نظام اسلامی است.
 
حضور مردم در روز انتخابات، حضوری واضح تر از همه جای دیگر است. همۀمردم کشور پای صندوق های رأی می آیند و می توانند بیایند؛ این یک حضور همگانی است. هر کس پای صندوق رأی می آید، در واقع رأی به جمهوری اسلامی، رأی به قانون اساسی و رأی به مواد غیرقابل تغییر قانون اساسی - یعنی اسلام و ارزش­های اسلامی- می دهد. حضور مردم، یعنی دفاع از جمهوری اسلامی؛ یعنی دفاع از قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی.

انتخابات می تواند برای کشور و ملت ما یک مصونیت و یک نمودار اقتدار باشد، ملت و نظام اجرایی کشور را در مقابلۀ با چالش های گوناگون جهانی، از گذشته مستحکم تر کند.


















 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید