04:49|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 01 اسفند 1398 - 10:23
کد خبر: 13893
یادداشت:

پایان ماراتن تبلیغات نامزدهای انتخاباتی

بعد از گذشت یک هفته از ماراتن تبلیغات نامزدهای انتخابات خانه ملت، ساعت 8 صبح امروز پنجشنبه اول اسفندماه، تبلیغات قانونی کاندیدها به اتمام رسید.
پایان ماراتن تبلیغات نامزدهای انتخاباتی

سرویس سیاسی باریش‌نیوز، بعد از یک هفته رقابت تنگاتنگ بین کاندیدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و اجرای برنامه‌های مختلف تبلیغاتی، صبح روز پنجشنبه تبلیغ کاندیدها به صورت قانونی به اتمام رسید.
ستاد انتخابات کشور با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که ساعت 8 صبح روز پنجشنبه اول اسفند ماه، مهلت تبلیغات نامزدهای مجلس شورای اسلامی به پایان رسید و هرگونه فعالیت تبلیغاتی ممنوع است.
در اطلاعیه ستاد انتخابات آمده است که از كليه احزاب، گروه‌های سیاسی، نامزدها، هواداران و عموم مردم تقاضا می‌شود پس از پايان مهلت زمان تبليغات، از انجام هرگونه فعالیت تبلیغی يا عليه نامزدها پرهيز نموده و هنگام حضور در شعب اخذ رأی نيز از همراه داشتن هرگونه اقلام یا نماد تبليغاتی مانند عكس، بروشور  و سایر موارد خودداری کنند.
در حال حاضر فرصت تبلیغات نامزدهای انتخاباتی به اتمام رسیده است و مسئولان متولی در این امر اعلام کردند که در صورت مشاهده هرگونه تخلف انتخاباتی با متخلفین برخورد قانونی صورت می‌گیرد. 
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید