12:26|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 25 بهمن 1398 - 17:02
کد خبر: 13859
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی؛

کاندیدا بدانند انتخابات میدان مسابقه برای خدمت به مردم است

انتخابات میدان مسابقه برای خدمت به مردم است و کاندیداها نباید به مردم وعده بیهوده و دروغ  دهند. همچنین نباید برای پیروزی خود، همدیگر را تخریب کنند.
کاندیدا بدانند انتخابات میدان مسابقه برای خدمت به مردم است

به گزارش سرویس سیاسی باریش نیوز، حجت الاسلام سید مهدی قریشی امام جمعه در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: شهادت سردار سلیمانی جانی دوباره به نظام و انقلاب بخشید، لذا بر همگان لازم است تا ‌وصیت نامه این سردار بزرگ اسلام را مطالعه و به آن عمل کنیم.

وی افزود: یکی از مهمترین صحنه های امتحان الهی، شرکت در انتخابات است و باید همگی با جدیت در انتخابات شرکت کنیم.

حجت الاسلام قریشی با بیان اینکه باید مردم افراد اصلح را برای حضور در مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند، خطاب به کاندیداهای دور یازدهم مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات میدان مسابقه برای خدمت به مردم است و کاندیداها نباید به مردم وعده بیهوده و دروغ  دهند. همچنین نباید برای پیروزی خود، همدیگر را تخریب کنند.

نماینده ولی فقیه در استان ضمن تقدیر از حضور پرشور و مثال زدنی مردم استان با وجود بارش برف و سرما شدید در راهپیمایی ۲۲بهمن افزود: این حضور پرشور مردم نشان داد که مردم همچنان در مسیر انقلاب و رهبر ثابت قدم هستند.

وی با اشاره به تجدید میثاق اخیر نیروی هوایی جمهوری اسلامی با رهبری تصریح کرد: این تجدید میثاق یادآور بیعت همافران در‌ ۱۹ بهمن سال ۵۷ با امام راحل بود که با این بیعت، نیروی هوایی به عنوان یک نیروی وابسته به رژیم شاهنشاهی در آن سال ضربه بزرگی به آن رژیم زدند.

امام جمعه ارومیه در پایان ضمن تبریک روز زن و مادر با اشاره به شأن و مرتبه حضرت زهرا (س) افزود: حضرت زهرا(س) در تمامی جوانب و زوایای زندگی بهترین الگو و سرمشق برای بانوان کشور است.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید