19:20|جمعه, مهر 04 ,1399
تاریخ انتشار: 23 بهمن 1398 - 09:22
کد خبر: 13843
رئیس بیمارستان امام رضا (ع) ارومیه در گفت‌وگو با باریش:

افزایش خط تلفن برای تسریع نوبت‌دهی در بیمارستان امام رضا(ع) ارومیه

در راستای سهولت در نوبت دهی به مراجعه کنندگان در آینده، تعداد خط تلفن نوبت‌دهی در بیمارستان امام رضا (ع) ارومیه افزایش می‌یابد.
افزایش خط تلفن برای تسریع نوبت‌دهی در بیمارستان امام رضا(ع) ارومیه

مسعود خزرایی، رئیس بیمارستان امام رضا (ع) ارومیه در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش‌نیوز در مورد نوبت دهی در این بیمارستان اظهار کرد: نوبت دهی در بیمارستان امام رضا (ع) به صورت تلفنی، اینترنتی و حضوری انجام می‌شود.
وی افزود: برای سهولت در رفت و آمد مردم تا حد امکان مراجعه حضوری به بیمارستان را کاهش دادیم و متقاضیان می‌توانند از طریق اینترنت و به صورت تلفنی نوبت مراجعه به پزشک را دریافت کنند.
رئیس بیمارستان امام رضا (ع) در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر مراجعه حضوری برای دریافت نوبت همچنان وجود دارد اما طبق سیاست‌هایی که در سازمان وجود دارد در راستای سهولت دریافت نوبت مراجعه کنندگان تعداد آن را کاهش دادیم همچنین در آینده نیز برنامه‌ای برای توسعه خط تلفن و افزایش خدمات به متقاضیان وجود دارد.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

رضا
1398/11/24 - 08:29

اول دفترتو به روی مراجعه کنندگان باز بزار یالااقل بیا بیرون ببین درد مراجعه کنندگان چیه یکی هم به همه کارمندان اعلام کن که کم با موبایل بازی کنن