09:50|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 21 بهمن 1398 - 13:21
کد خبر: 13839
یادداشت:

پروژ‌های ناتمام ارومیه بازهم افتتاح نشد

علیرغم وعده‌های مسئولان باز هم پروژه‌های ناتمام به افتتاح نرسید.
پروژ‌های ناتمام ارومیه بازهم افتتاح نشد

سرویس اقتصادی باریش نیوز، باگذشت نهمین روز از ایام دهه‌ فجر وضعیت افتتاح‌ پروژه‌های فاخر و عمرانی در مرکز استان قابل رضایت نیست و آنچه که مسئولان در جلسات مختلف در خصوص توسعه، افتتاح‌ها و شاخصه ها عنوان می‌کنند با آنچه که در بطن جامعه مشاهده می‌شود چندان مطابق نیست.
روز گذشته یکی از مسئولان در بخشی از سخنرانی‌‌های خود به کسب رتبه اول امنیت سرمایه‌گذاری توسط آذربایجان‌غربی اشاره کرد و وضعیت استان را در جذب سرمایه گذاری بی‌نظیرعنوان کرد این در حالیست که مردم هنوز نتایج آن‌را لمس نکرده اند و اگر شاخص‌های اقتصادی در استان به میزان قابل‌توجهی افزایش‌یافته است چرا در بخش ‌های بهداشت و درمان، راه و عمران روستایی و ورزشی و بسیاری دیگری از حوزه‌های دیگر افتتاح ها و اقدامات در شهرستان ارومیه مشهود نیستند.
ناگفته نماند در شهرستان ارومیه بازسازی سینما ایران و افتتاح چندین پروژه‌ گازرسانی، آبرسانی و برخی افتتاح‌های دیگر انجام گرفت اما از نظر نگارنده این مطلب پروژه‌هایی که چندین سال است در انتظار تحقق وعده مسئولان هستند هیچ کدام به پایان نرسیده است.
برای نمونه آنچه که می‌تواند برای مردم ارومیه اهمیت بیشتری داشته باشد، افتتاح پروژه‌های ناتمام مانند بیمارستان زنان در ارومیه، تکمیل مساکن مهر، تله‌کابین است که بازهم به تاریخ دیگری موکول شد و این قصه‌ی تلخ سال‌هاست که توسط مسئولان  در گوش مردم خوانده می‌شود.
عدم هماهنگی و اختلاف نظرمیان مسئولان می‌تواند یکی ازعوامل دخیل در کاهش روند پیشرفت پروژها باشد که منجر شده است، وعده‌هایی که درایام مختلف دهه فجر وهفته دولت داده می‌شود تاریخ انقضایی نداشته باشند.
شاید در چنین شرایط اقتصادی و تحریم ازسوی دشمنان برخی کندی در روند امور دور از درک نباشد، اما  وعده‌ها و آماری که از سوی مسئولان منتشر می‌شود بهتراست با دقت وهمراه با شفاف‌ و قابل لمس باشد تا شبه‌ای در ذهن مردم ایجاد نگردد.
توصیه رهبر انقلاب به مسئولان: با مردم صادق باشیم، صداقت در گفتار و رفتار یکی از عواملی است که باعث جلب اعتماد و پیشرفت در کارها می‌شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

علی
1398/11/21 - 16:48

هساد دا