00:00|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 29 دی 1398 - 12:32
کد خبر: 13719
معاون هماهنگ کننده سپاه؛

شجاعت و بصیرت ویژگی عشایر ولایتمدار است

یکی از شاخصه‌ها و ویژگی‌های عشایر متعهد به آرمان‌های انقلاب اسلامی شجاعت و بصیرت است که سبب تثبیت ارزش‌ها شده است.
شجاعت و بصیرت ویژگی عشایر ولایتمدار است

به گزارش سرویس سیاسی باریش نیوز، مراسم یادواره شهدا عشایر غیور آذربایجان غربی با حضو سردار نقدی معاون هماهنگ کننده کل سپاه، حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی، سردار حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدا استان و دیگر مسئولین استانی و کشوری صبح امروز، 26 دی ماه در حسینیه ثارالله ارومیه برگزار شد.
در این مراسم سردار محمدرضانقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از صفات مهم عشایر گفت: مهمان‌نوازی، سخت‌کوشی و تلاش در مناطق صعب‌العبور، کار و تولید از صفات اصلی عشایر است.

وی افزود: عشایر از اوایل انقلاب تا به امروز با ندای لبیک در جبهه‌های جنگ و مرزها جان خود را فدای اسلام و امنیت کشور کردند.

سردار نقدی ادامه داد: اگر امروز جامعه بشری خصوصیت‌های عشایر اعم از شجاعت، جوانمردی و صداقت یاد بگیرند بخش اعظم مشکلات حل می‌شود.

سردار حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی نیز در این مراسم گفت: اتحاد ، همبستگی اقوام در استان زمینه‌ساز امنیت است که عشایر در ظهور این عرصه در انقلاب اسلامی نقش ماندگاری دارند.

سردار شهسواری نیز افزود: شهدای در اثبات ولایت، پایه‌های آرمان انقلاب اسلامی بیمه کردند و امروزه امنیت پایدار مردمی از همین ولایت مداری و برکات نظام جمهوری اسلامی است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید