13:05|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 14 دی 1398 - 07:37
کد خبر: 13645
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با باریش:

خدمت بی منت دلیل محبوبیت سردار سلیمانی

مهم ترین دلیلی که سبب شد سردار سلیمانی در دل‌ها محبوبیت پیدا کند خدمات، زحمات، ایمان و اخلاص ایشان بود که بدون هیچ چشم‌داشتی در راه نظام و حفظ دین قدم برمی‌داشتند.
خدمت بی منت دلیل محبوبیت سردار سلیمانی

حجت‌الاسلام محمدجواد مجتهد شبستری، نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با سرویس سیاسی باریش نیوز ضمن تسلیت به مناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی، در مورد شخصیت محبوب سپهبد سلیمانی اظهار کرد: این مرد وارسته یک شخصیت بزرگ و انقلابی بود که خدمات فراوانی را در طول چهل سال انقلاب اسلامی در ایران و کشورهای منطقه و جهان اسلام انجام داده است.
وی افزود: سپهبد قاسم سلیمانی در زمان جنگ تحمیلی به عنوان رزمنده در جبهه‌های جنگ فعالیت‌های بیشماری داشتند و بعد از گذشت سال‌ها که به فرمانده سپاه قدس منصوب شدند زحمات شایانی به‌خصوص در مبارزه با داعش انجام دادند.
حجت‌الاسلام شبستری ادامه داد: نام و یاد سردار قاسم سلیمانی به جهت مجاهدت‌هایی که انجام دادند همواره در خاطر مسلمانان و مردم منطقه که مدیون خدمات و زحمات ایشان و همرزمان ایشان هستند باقی می‌ماند.
این مسئول اضافه کرد: علتی که سبب شد سردار سلیمانی در دل‌ها محبوبیت پیدا کند خدمات، زحمات، ایمان و اخلاص ایشان بود که بدون هیچ چشم‌داشتی در راه نظام و حفظ دین قدم برمی‌داشتند.
وی ادامه داد: در قرآن کریم نیز آمده و خداوند فروده است: کسانی که ایمان داشته باشند و عمل صالح انجام دهند خداوند محبت آنان را در دل مردم قرار می‌دهد و سردار سلیمانی مصداق بارز مومنی است که به دنبال عمل صالح بود.  
حجت‌الاسلام شبستری افزود: دشمن به دنبال این است که از نفوذ انقلاب اسلامی در دل مردم و منطقه جلوگیری کند و کسانی که در حرکت و تکامل انقلاب اسلامی تأثیر گذار هستند به دنبال این هستند که با حذف فیزیکی یا ترور آنان محبوبیت آنان را کم کند تا جلوی پیشرفت و اهداف انقلاب را بگیرد.
وی به ترور شخصیت‌های سیاسی و شهدای هسته‌ای نیز اشاره و اظهار کرد: در حادثه‌های تروریستی که پیش از این اتفاق افتاده، نشان داده است که دشمن به دنبال ترور شخصیت‌های تأثیرگذار و ارکان کشور بوده و امروز نیز دشمن چهره بین‌المللی مقاومت را مورد هدف قرار داد تا از پیشرفت خط مقاومت در منطقه را بگیرد.
نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: اما دشمنان از این غافل هستند که خون شهید سلیمانی سبب خواهد شد که اتحاد مردم کشورهای اسلامی بیشتر شود و با همت و صلابت بیشتری راه سردار سلیمانی می‌دهند و به فضل خداوند متعال آمریکا و دشمنان اسلام جواب قاطع و دندان شکنی از طرف کشورهای اسلامی دریافت خواهد کرد. 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید