06:09|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 04 دی 1398 - 07:35
کد خبر: 13574
اندر احوالات این روزهای ورزش استان؛

حفظ صندلی مدیریت برای روز مبادا!

اما در میان همه اتفاقات این روزها افرادی در صدر خبرها قرار دارند که به نوعی نه از این می‌‎گذرند و نه از آن همسمت خود را می‌خواهند و هم صندلی بهارستان.
حفظ صندلی مدیریت برای روز مبادا!

سرویس سیاسی باریش نیوز، زمانی مسئولین به هوای صندلی‌های داغ‌تر خود استعفا می‌دادند برخی‌ها به‌صورت کاملا زیرکانه با حفظ سمت اقدام به شرکت در انتخابات کردند.

مسئولینی که حتی نتوانستند در مقام و جایگاه خود خوش بدرخشند اما با این حال علاقه وافری به شرکت در این انتخابات دارند در حالی که کارنامه علمکردشان از نظر مردم در سمت‌های فعلیشان جای سوالات بسیاری دارد.

اشخاصی که رویای قدرت را در سر می‌پرورانند روز به روز حریص‌تر می‌شوند و به هر کاری برای رسیدن به یکی از صندلی‌های مجلس که سهم ارومیه در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است دست می‌زنند، از کناره‌گیری از سمت‌های دولتی خود گرفته تا تبلیغات زودهنگام.

اما در میان همه اتفاقات این روزها افرادی در صدر خبرها قرار دارند که به نوعی نه از این می‌‎گذرند و نه از آن همسمت خود را می‌خواهند و هم صندلی بهارستان.

اینکه معاونان پس از رفتن مدیری بر صندلی آن بنشینند  چیز عجبی است دقیقا مانند  این می‌ماند که وزیری به جای شاهی نشانده شود در حالی ممکن است به هیچ عنوان قدرت مدیریت را نداشته و وضعیت را از آنچه که هست بدتر کند.

تصاحب کرسی‌های مجلس عجیب نیست اما در حال حاضر این فعالیت‌ها در شرایطی با سرعتی بیش‌تر از گذشته پیش می‌رود که مقام معظم رهبری نسبت به آن هشدار داده و فرموده: عده‌ای باعجله از حالا مباحث انتخاباتی را شروع کرده‌اند که این فعالیت‌های زودهنگام انتخاباتی موجب منحرف‌شدن ذهن‌ها از مسائل اصلی، مشغول کردن افراد به یکدیگر و برخی بدگویی‌ها می‌شود و این به ضرر مصالح کشور است.

رسیدن به این سه صندلی به قدری حائز اهمیت است که کاندیداهای احتمالی سعی می‌کنند در جلسات و همایش‎های مختلف که تا حدودی به شغل گذشته و یا سوابقشان مرتبط است شرکت کنند و از تریبون این گونه جلسات به صورت غیر مستقیم بهره برداری انتخاباتی ببرند.

فضای مجازی شاید یک فضا فوق‌العاده و مورد توجه کاندیداها است که در ماه‌های اخیر به‌صورت مستقیم تبلیغات کاندیداهای احتمالی در آن آغاز شده است و حتی برخی افراد هم با عنوان فعال رسانه‌ای، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی در گروه‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف اقدام به حمایت های مستقیم و غیر مستقیم از کاندیداهای مورد نظر خود دارند.

طبق قوانین انتخاباتی که به عنوان ماده ۵۶ مکرر دو به قانون الحاق شد فعالیت تبلیغات انتخاباتی نامزدها ۱۵ روز قبل از اخذ رأی آغاز و تا ۲۴ ساعت قبل از اخذ رأی ادامه می‌یابد و هرگونه فعالیت تبلیغات داوطلبان خارج از مهلت مقرر جرم محسوب می‌شود و مرتکب به مجازات درجه شش قانون مجازات اسلامی به استثنای حبس محکوم می‌شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید