19:03|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 18 آذر 1398 - 06:43
کد خبر: 13472

بازدهی صفر کارخانه برای شهرداری ارومیه

تیم والیبال شهرداری ارومیه که در سال جاری با هزار امید و آرزو برای رسیدن به مقام قهرمانی تلاش می‌کرد با رفتن کارخانه به آرزوهایش نرسید.
بازدهی صفر کارخانه برای شهرداری ارومیه

سرویس ورزشی باریش نیوز، تیم والیبال شهرداری ارومیه فراز و نشیب‌های بسیاری را پشت سر گذاشته است، از سال‌های ۱۳۴۵ که به مرور ارومیه وارد تیمداری در والیبال ایران شد.

تیم‌های مختلف با نام‌هایی متفاوت به عنوان اسپانسر حامی باشگاه والیبال ارومیه شدند. از پاس ارومیه تا مقاومت، از سمن سو تا آذر پیام، از پگاه ارومیه تا فولاد و نهایتاً شهرداری ارومیه، تعدادی از نام‌هایی بوده‌اند که نماینده ارومیه تاکنون به خود دیده است. تاکنون نام خود را با پشیبان‌های مالی زیادی تغییر داده است. تیم ارومیه در اولین دوره لیگ کشوری والیبال (جام پاسارگاددر سال ۱۳۵۴ با نام تیم پاس رضاییه در مسابقات شرکت کرد و به مقام هفتمی کشور رسید.

بهترین دست‌آورد باشگاه ارومیه، نایب قهرمانی سوپر لیگ والیبال ایران در سال ۱۳۸۳ با نام پگاه ارومیه بود.

تیم والیبال مردان شهرداری ارومیه در فصل ۱۳۹۳ توانست با جذب ۹۰% بازیکنان بومی به مقام نائب قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر والیبال در جام بیست و هشتم دست یابد.

در سال جاری برای اینکه تیم قدرتمندی را ارئه دهند از بهترین بازیکنان و سرمربی نامداری برای رسیدن به مقام قهرمانی دعوت کردند.

باشگاه شهرداری ارومیه امسال برای حضوری قدرتمند در رقابت‌های لیگ برتر کشور به جذب بازیکنان مطرح و ملی‌پوش اقدام کرده به طوری که بازیکنانی همچون محمدرضا حضرت‌پور، شهرام محمودی، فرهاد قائمی، فرهاد سال‌افزون، فرهاد پیروت‌پور، سعید مصطفی وند، حمزه زرینی، مهدی کریمی و امیرحسین توخته را به خدمت گرفته است.

اما تمام این‌ها با توجه به کناره‌گیری کارخانه تغییر بسیاری نمی‌کند زیرا در زمانی که کارخانه تیمداری را بر عهده داشت بازهم تیم نتایج مطلوبی را کسب نمی‌کرد.

نقش سرمربی را نمی‌توان نادیده گرفت اما رسیدن به مقام مقرمانی نیاز به اراده بازیکنانی دارد که عاشقانه برای هدفشان تلاش می‌کنند.

حال باید منتظر سرمربی جدید و نتایجی که ‌میخواهد تا پایان لیگ برای این تیم کسب کند ماند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید