18:04|سه شنبه, فروردین 28 ,1403
تاریخ انتشار: 14 آذر 1398 - 06:41
کد خبر: 13446
پیگیری پیام‌های مردمی باریش:

معرفی عامل رهاسازی فاضلاب در جاده مهاباد به مراجع قضایی

براساس اعلام مسئولان عامل رهاسازی فاضلاب و تخریب محیط زیست به مناطق اطراف جاده مهاباد شناسایی و برای پیگیری به مراجع قضایی معرفی شده است.
معرفی عامل رهاسازی فاضلاب در جاده مهاباد به مراجع قضایی

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، براساس پیام‌های مردمی دریافت شده مبنی بر رهاسازی فاضلاب یکی از کارخانه‌های مسیر جاده مهاباد، خبرنگار باریش نیوز پیگیر موضوع از سازمان محیط زیست آذربایجان غربی شده است.
بوی نامطبوع فاضلاب در این منطقه غیر قابل تحمل شده است 
مخاطب باریش نیوز در ارسال پیامی گفت: متاسفانه چند وقتی است که یکی از کارخانجات واقع در جاده مهاباد، فاضلاب کارخانه را در رودخانه‌های اطراف رها کرده و این امر باعث شده تا بوی بسیار نامطبوعی در كل فضای منطقه پخش شود.
این مخاطب ادامه داد: در صورت امکان این مشکل را پیگیری کنید تا هر چه سریعتر مسئولان و متولیان رسیدگی نمایند.
واحد به مراجع قضایی معرفی شده است
سعید موسوی، سرپرست معاونت نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز اظهار کرد: بازدیدهای مکرر از سوی سازمان محیط زیست از این کارخانه صورت گرفته است  و ۲ مورد اخطاریه زیست محیطی نیز ارائه شده است.
وی افزود: مطابق قانون مورد عمل در مرحله اول مشمول جرائم زیست محیطی شده که در نهایت جرائم دریافتی به دهیاری محل داده می‌شود و جهت هزینه‌های زیست محیطی و در عین حال واحد به مراجع قضایی معرفی شده و درخواست پلمپ واحد تا رفع مشکل آلودگی آن مطرح شده که منتظر حکم مرجع قضایی هستیم.
سرپرست معاونت نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان‌غربی تصریح کرد: آخرین بازدید همکاران در سازمان محیط زیست شب گذشته از کارخانه مذکور صورت گرفته است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید