11:54|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 04 آذر 1398 - 06:28
کد خبر: 13369
مدیرعامل شرکت باغداران ارومیه در گفت‌وگو با باریش:

عرضه سیب ارومیه در بازار مظلوم واقع شده است

بازار نامناسب سیب ارومیه کشاورزان را آزرده خاطر کرده و با توجه به اینکه کیفیت سیب ارومیه تفاوتی با سیب مراغه ندارد اما شاهد قیمت نامتناسب این محصول در بازار میوه و تره بار ارومیه هستیم.
عرضه سیب ارومیه در بازار مظلوم واقع شده است

امیر مرادی، مدیرعامل شرکت باغداران ارومیه در گفت‌وگو با سرویس اقتصادی  باریش‌نیوز در مورد وضعیت نگهداری سیب در سردخانه و بازار فروش سیب در ارومیه اظهار کرد: با توجه به اینکه ارومیه یکی از قطب‌های مهم در تولید محصول سیب به شمار می‌رود اما در حال حاضر بازار فروش محصول سیب در ارومیه مطلوب نیست.
وی افزود: بازار نامناسب سیب ارومیه کشاورزان را نیز آزرده خاطر کرده همچنین با توجه به اینکه کیفیت سیب ارومیه تفاوتی با سیب مراغه ندارد اما شاهد قیمت نامتناسب این محصول در بازار ارومیه هستیم.
این مسئول ادامه داد: کیفیت سیب مراغه تفاوتی با کیفیت سیب ارومیه ندارد اما متاسفانه سیب ارومیه با قیمت بسیار پایین‌تر از سیب مراغه در بازار فروش عرضه می‌شود.
مرادی گفت: این عامل باعث شده تا در حق باغداران ارومیه اجحاف شود و محصول سیب باغداران با قیمت مناسبی عرضه نشود.
مدیرعامل شرکت باغداران ارومیه تصریح کرد: با توجه به تقاضای بازار از باغداران درخواست شده که محصول سیب خود را در سطح بازار عرضه کنند و رفته رفته سیب ارومیه در بازار عرضه می‌شود همچنین فروش متعادل سیب در بازار باید اعمال شود تا با قیمت مناسب باغداران و مصرف کنندگان ضرر نکنند.     

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید