13:14|پنجشنبه, فروردین 30 ,1403
تاریخ انتشار: 11 آبان 1398 - 10:26
کد خبر: 13219
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان‌غربی عنوان کرد:

حمایت از تولید در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مهم است

حمایت از سرمایه ‌ذاری و تولید داخلی و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از اموراتی است که در آذربایجان‌غربی با همت و پیگیری مسئولان استانی در جریان و نتایج خوبی هم از آن به‌دست آمده است.
حمایت از تولید در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مهم است

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، علی اکبر گروسی، رئیس کل دادگستری استان آذربایجان‌غربی در مراسم تودیع و معارفه دادستان شهرستان نقده اظهار کرد: شهر نقده، شهر اتحاد اقوام و مذاهب است که اقوام و مذاهب همیشه با صلح و دوستی در کنار هم زندگی می‌کنند، مردم این شهر همیشه از نظام دفاع کردند.

وی با بیان اینکه مسئولین استانی باید کمبودها و مشکلات را حل کنند زیرا امری ضروری است بیان کرد: این شهر از نظر کشاورزی و منابع آب غنی و ظرفیت بالایی در سرمایه گذاری اقتصادی را دارد و حل مشکلات آن امری ضروری است.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه آسیب‌های اجتماعی در این شهرستان زیاد است گفت: مرزها در عین حال که فرصت هستند تهدید هم به حساب می‌آیند که باید این تهدید را به فرصت تبدیل کنیم.

گروسی ادامه داد: آسیب هایی مثل طلاق هم وجود دارد که با آن مواجه هستیم باید تدابیر اساسی در جهت جلوگیری از فروپاشی خانواده‌ها اندیشید و اجرا کرد.

وی در ادامه افزود: باید زمینه‌های بروز ناهنجاری‌ها را شناسایی و با آن مقابله کنیم، در قوه قضائیه حوزه پیشگیری از وقوع جرم بسیار فعال است که در مرکز استان هم وجود دارد و باید در شهرستانها هم تشکیل شود و آسیب‌ها را علت یابی و شناسایی و اقدامات لازم را معمول نماییم .

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان‌غربی بیان کرد: قوه قضائیه امروز در مسیر تحول بنیادی قرار گرفته و با مدیریت رهبر معظم این تحولات در حال پیگیری و اجرا است که بخش‌های متنوع دارد و برنامه‌ای بر اساس منویات مقام معظم رهبری است.

گروسی با توجه به اینکه در استان هم سیر تحولی قوه با جدیت در جریان است عنوان کرد: حمایت از سرمایه‌گذاری و تولید داخلی و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از اموراتی است که در استان با همت و پیگیری مسئولان استانی در جریان و نتایج خوبی هم از آن بدست آمده، چندین واحد تولیدی که تعطیل شده بودند و با وساطت دستگاه قضایی به چرخه تولید برگشتند .

وی گفت: در راه مبارزه با فساد و گسترش عدالت، دستگاه قضایی استان بی نیاز از یاری مردم نیست و نیازمند حضور مردم در صحنه است.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان‌غربی با بیان اینکه اولویت دستگاه قضایی استان صیانت از نظام اسلامی، حفظ اتحاد و دوستی بین مردم است، اظهار کرد: از همه مدیران می‌خواهم در این زمینه و به‌خصوص در کاهش آمار جرایم و آسیب‌های اجتماعی همکاری لازم را کنند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید