08:59|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 25 شهریور 1398 - 13:24
کد خبر: 12933
مدیر درمان تامین‌اجتماعی آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با باریش خبر داد:

افزایش مراکز درمانی تامین اجتماعی در شهرستانها

در راستای تحقق اهداف بخش سلامت و دسترسی عمومی به امکانات و خدمات درمانی، افزایش مراکز بیمارستانی در شهرستانهای آذربایجان غربی از اولویت‌های درحال پیگیری است.
افزایش مراکز درمانی تامین اجتماعی در شهرستانها

صادق اسمعیل ‌زاده، مدیر درمان تامین‌اجتماعی آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با سرویس اقتصادی باریش نیوز، در رابطه مراکز درمانی استان اظهار کرد: درمانگاه تخصصی تامین‌اجتماعی در سردشت با پیشرفت 30 درصدی در حال احداث است.

وی در رابطه با هزینه‌های این درمانگاه گفت: طبق برآوردهای به عمل آمده هزینه ساخت، تجهیز و راه اندازی این درمانگاه بین 20 تا 30 میلیارد تومان است.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی آذربایجان‌غربی ادامه داد: بیمارستان 64 تخت خوابی مهاباد هم که به پیمارنکار تحویل داده شد و از امروز اقدامات اولیه جهت ساخت این بیمارستان انجام می‌شود.

اسمعیل‌زاده در رابطه با سرمایه جهت احداث این بیمارستان عنوان کرد: سرمایه جهت ساخت این بیمارستان 64 تخت خوابی حدود 200 میلیارد تومان براورد شده است.

وی خاطر نشان کرد: طبق زمان‌بندی انجام شده این پروژه در طول 3 سال به پایان می‌رسد اما بازهم پایان این پروژه به پیمانکار بستگی دارد.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی آذربایجان‌غربی در رابطه با درمانگاه تخصصی پیرانشهر گفت: در حال حاضر پیگیری‌های لازم در جهت این پروژه انجام، و درمانگاه تخصصی پیرانشهر در محل خالی شعبه تامین‌اجتماعی احداث می‌شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید