21:36|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 17 شهریور 1398 - 09:26
کد خبر: 12876
باریش گزارش می‌دهد:

نمایش ذبح عظیم 4 و خرابه‌های شام تا حرم

همزمان با فرا رسیدن ماه محرم، نمایش ذبح عظیم 4 برای چهارمین سال پیاپی در ارومیه برگزار و اتفاقات کربلا تا شام و خرابه های‌شام تا حرم را به نمایش می‌گذارد.
نمایش ذبح عظیم 4 و خرابه‌های شام تا حرم

به گزارش سرویس فرهنگی باریش نیوز، همزمان با دهه نخست محرم الحرام برای چهارمین سال پیاپی به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی این نمایش اتفاقات کربلا تا شام و خرابه های شام تا حرم را به نمایش می‌گذارد.

این نمایش که هر ساله برای به نمایش کشیدن واقعه عاشورا است در سال جاری نیز از 16تا 19 شهریور ماه از ساعت 19و30 دقیقه برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است این نمایش همراه با اقامه نماز در سالن سه هزار نفری شهید آهندوست واقع در خیابان ورزش پشت استخر جانبازان برگزار می‌شود.

نمایشنامه ذبح عظیم با بازیگری هندپرمندان تئاتر استانی در سه روز متوالی با سخنرانی و مداحی شخصیت های برجسته دینی و مذهبی به اجرا در می آید و اقشار مختلف مردم می توانند با حضور در سالن شش هزار نفری غدیر از بخشس های مختلف اجرای این نمایشنامه بهره‌مند شوند..

این نمایش تعزیه با کارگردانی مهدی بخشی و حجت شریفی به امروز و روزهای تاسوعا و عاشوراتی حسینی نیز صحنه‌های مختلفی از واقعه عاشورا را به تصویر می‌کشد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید