06:22|پنجشنبه, اردیبهشت 13 ,1403
تاریخ انتشار: 09 شهریور 1398 - 05:22
کد خبر: 12811
کارشناس سازمان هواشناسی آذربایجان غربی در گفت‌وگو با باریش خبر داد:

تداوم بارش‌های رگباری در آذربایجان‌غربی

براساس پیش‌یابی‌های هواشناسی از امروز تا اوسط هفته جاری بارش‌های رگباری برای مناطق مختلف آذربایجان‌غربی ادامه دارد.
تداوم بارش‌های رگباری در آذربایجان‌غربی

یاسر اشتاد، کارشناس سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز در مورد آخرین وضعیت آب و هوای استان اظهار کرد: روز گذشته وزش باد و بارش‌های رگباری باران در برخی از نقاط آذربایجان غربی از جمله مرکز استان را شاهد بوده‌ایم که بیشترین بارش از ایستگاه هواشناسی دانشگاه نازلو ارومیه با 7 میلی‌متر بارش گزارش شده است.
وی گفت: همچنین بیشترین مقدار وزش سرعت باد در ارومیه 36 کیلومتر در ساعت و در سطح استان نیز در شهرستان مهاباد با 65 کیلومتر در ساعت گزارش شده است.
اشتاد ادامه داد: انتظار می‌رود روز شنبه 9 شهریور ماه و روز یکشنبه 10 شهریور ماه همچنان در مناطق شمالی استان بارش‌های رگباری باران ادامه داشته باشد اما از شدت آن کاسته به نسبت روز گذشته کاسته می‌شود و وزش باد نیز در مناطق جنوبی آذربایجان‌غربی ادامه دارد.
کارشناس سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه روز شنبه و یکشنبه روند کاهش 3 الی 4 درجه‌ای دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود ادامه داد: دمای هوای ارومیه در خنک‌ترین ساعات 14 درجه و در گرم‌ترین ساعات 30 درجه بالای صفر اعلام شده همچنین شهرستان پلدشت با 36 درجه و شهرستان چالدران با 11 درجه به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین شهرهای استان گزارش شده است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید