15:12|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 30 مرداد 1398 - 07:06
کد خبر: 12751
باریش گزارش می‌دهد؛

3 بازیکن ارومیه‌ای به اردوی تیم ملی والیبال دعوت شدند

سعید معروف، میلاد عبادی‌پور و محمدرضا حضرت‌پور سه والیبالیست ارومیه‌ای دعوت شده به اردوی جدید تیم ملی هستند تا برای حضوری قدرتمند در مسابقات قهرمانی مردان ۲۰۱۹ آسیا آماده شوند.
3 بازیکن ارومیه‌ای به اردوی تیم ملی والیبال دعوت شدند

به گزارش سرویس ورزشی باریش نیوز، شاگردان ایگور کولاکوویچ در تیم ملی والیبال ایران دور جدید تمرینات آماده‌سازی تخود را با حضور ۱۵ والیبالیست که نام سه بازیکن ارومیه در بین‌ آن‌ها به چشم می‌خورد از عصر چهارشنبه ۳۰ مرداد ماه جاری در محل فدراسیون والیبال آغاز خواهند کرد

این سه بازیکن به تازگی از مسابقات انتخابی ۲۰۱۹ المپیک که به میزبانی روسیه برگزار شد بازگشته‌اند و پس از یک هفته استراحت دوباره در لیست «ایگور کولاکویچ» سرمربی تیم ملی والیبال قرار گرفتند.

بر اساس اعلام فدراسیون سعید معروف، سیدمحمد موسوی، امیر غفور، میلاد عبادی‌پور، پوریا فیاضی، فرهاد قائمی، علی شفیعی، علی‌اصغر مجرد، مسعود غلامی، محمدجواد معنوی‌نژاد، جواد کریمی، امیرحسین اسفندیار، پوریا یلی، محمدرضا حضرت‌پور و محمدرضا مؤذن بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند.

ملی‌پوشان والیبال ایران خود را برای شرکت در مسابقات قهرمانی مردان آسیا که از ۲۲ تا ۳۰ شهریور ماه امسال به میزبانی تهران برگزار خواهدشد، آماده می‌کنند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید