12:22|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 27 مرداد 1398 - 07:19
کد خبر: 12722
باریش گزارش می‌دهد؛

مخالفت جدی شهرداری ارومیه با جدایی محمد موسوی

با اعلام پیمان رضایی، باشگاه شهرداری ارومیه مخالف جدایی سیدمحمد موسوی بوده و رضایتی برای پیوستن این بازیکن به لیگ لهستان نخواهند داد.
مخالفت جدی شهرداری ارومیه با جدایی محمد موسوی

به گزارش سرویس ورزشی باریش نیوز؛ سیدمحمد موسوی سرعتی زن با تجربه تیم ملی والیبال ایران با یک پیشنهاد از لیگ برتر والیبال لهستان مواجه شده ولی وی به دلیل قراردادی که با تیم والیبال شهرداری ارومیه امضا کرده نمی‌تواند بدون رضایت این باشگاه با تیمی دیگر مذاکره کرده و یا عقد قرارداد کند.

محمد موسوی سابقه حضور در بهترین تیم‌های والیبال ایران را داشته و با لباس تیم ملی ایران سال‌های زیادی در عرصه‌های آسیایی و جهانی داشته اما هرگز سابقه بازی در تیم باشگاهی خارجی را در کارنامه خود ندارد.

پیشنهاد تیم لهستانی در حالی ارائه شده   که قرارداد این سید محمد موسوی در هیات والیبال استان ثبت و قسمتی از قرارداد وی نیز داده شده است.

در این خصوص پیمان رضایی، مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه اظهار کرد: هنوز به صورت رسمی و کتبی درخواستی نه از باشگاه لهستانی و نه از سوی موسوی به دست ما نرسیده است. با این حال خود این بازیکن چند روز قبل در تماس تلفنی به من اعلام کرد که چنین پیشنهادی دارد و من هم اعلام کردم که ما صددرصد مخالف هستیم. 

وی ادامه داد: موسوی بازیکن ماست و روی او حساب باز کردیم. حتی این بازیکن بعد از عقد قرارداد پیش پرداخت خود را هم دریافت کرده و این نشان می دهد کادرفنی به این بازیکن نیاز دارد.

وی در پاسخ به این سوال که در صورت پرداخت مبلغی برای صدور رضایت نامه هم شهرداری ارومیه حاضر نیست این بازیکن را از دست بدهد، عنوان کرد: من حرفم این است موسوی رسما بازیکن شهرداری ارومیه به حساب می‌آید و هنوز هم هیچ مذاکره رسمی برای جدایی او نداشتیم.

حال باید منتظر ماند و دید که مسئولین باشگاه شهرداری ارومیه قصد چه تصمیمی در قبال موسوی خواهند گرفت؟!

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید