17:18|سه شنبه, فروردین 28 ,1403
تاریخ انتشار: 17 مرداد 1398 - 09:05
کد خبر: 12642
سرپرست اداره امورشعب بانک تجارت آذربایجان غربی:

۵۵ فقره تسهیلات به بنگاه‌های کوچک و متوسط پرداخت شد

در طول سال گذشته ۵۵ فقره تسهیلات به بنگاه کوچک و متوسط به مبلغ ۴۰۰ میلیارد ریال پرداخت شد.
۵۵ فقره تسهیلات به بنگاه‌های کوچک و متوسط پرداخت شد

به گزارش سرویس اقتصادی باریش نیوز؛ بهرام حفظی سرپرست اداره امورشعب بانک تجارت آذربایجان غربی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: در طول سال گذشته ۵۵ فقره تسهیلات به بنگاه کوچک و متوسط به مبلغ ۴۰۰ میلیارد ریال،  بیش از ۹۹۵۰ فقره تسهیلات ازدواج و تامین جهیزیه،  ۴۰۴۳ فقره تسهیلات خرید خودرو و کالای ایرانی، ۱۸۷۷ فقره حمام روستایی، ۱۹ فقره تسهیلات مددجویی به زندانیان و ۲۰۲۰ فقره تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان بهزیستی، کمیته امداد و بنیاد شهید پرداخت شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر بانک تجارت آذربایجان غربی ۴۵ شعبه و ۴۸۰ پرسنل دارد.

در ادامه این نشست خبری سجاد امام‌وردی مدیر بازاریابی بانک تجارت آذربایجان غربی ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: بانک تجارت با یک هزار و ۷۳۰ شعبه در سراسر کشور سال ۱۳۹۷ بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در راس هرم به بزرگترین بانک بورسی کشور تبدیل شد.

وی ادامه داد: با توجه به اقدامات مضاعف انجام شده در مدیریت شعب  بانک تجارت آذربایجان غربی موفق به کسب رتبه اول در سال گذشته شناخته شد .

امام‌وردی تصریح کرد: ایفای مسئولیت‌های اجتماعی یکی از رسالت‌های بانک تجارت بوده که بر این اساس در بحث آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و همچنین درمان بیماران بی بضاعت قدم‌هایی برداشته شد.

مدیر بازاریابی بانک تجارت آذربایجان غربی افزود: این بانک اقدام به اجرای طرح آسان خرید کرده که استارت اولیه آن در سال ۱۳۹۲ زده شد و فاز تکمیلی آن در سال ۱۳۹۸ اجراء شد اما متاسفانه مشکلات اقتصادی از عرضه محصولات توسط تولید کنندگام جلوگیری به عمل آورده است و همچنین از سوی دیگر خریداران نیز نمی‌توانند خریدهای مناسبی داشته باشند.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید