17:58|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 30 تیر 1398 - 11:25
کد خبر: 12467
محمود پاک‌نیت در گفت‌و ‌گو با باریش عنوان کرد:

حمایت دستگاه‌ها لازمه شکوفایی هنر در مراکز دور از پایتخت است

در شهرهای بزرگی مانند تهران بیشتر افرادی که به صورت حرفه‌ای فعالیت می‌کنند کسانی هستند که بخاطر نبود حمایت در شهرستان‌ها مجبور به مهاجرت شدند.
حمایت دستگاه‌ها لازمه شکوفایی هنر در مراکز دور از پایتخت است

محمود پاک نیت، بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با سرویس فرهنگی باریش نیوز اظهار کرد: هر قصه و داستانی با دیگر داستان‌ها تفاوت‌هایی دارد سریال دخترم نرگس نیز داستانی مانند تمام داستان‌های دیگر است اما چندبعدی بودن آن جذابیت خاصی به سریال بخشیده است.

وی در رابطه با ابعاد داستان گفت: بعد پلیسی داستان یکی از ابعاد جذابی است که در اوایل داستان اتفاق می‌افتد و تا پایان داستان ادامه دارد و از دیگر ابعاد سریال می‌توان به نمایش برخورد خوب مذاهب با یکدیگر اشاره کرد.

پاک‌نیت با اشاره به اینکه در داستان به مفهوم انسان‌دوستی توجهی خاص شده است، خاطر نشان کرد: نویسنده داستان این موضوع را به خوبی با بیان اینکه شخصی قبول می‌کند اعضای بدن خود را اهدا کند به تصویر کشیده است.

وی در مورد داستان اصلی سریال دخترم نرگش گفت: در داستان یکی از اعضا خانواده متوجه می‌شود که فرزند آن خانواده نیست و این موضوع جذابیت خاصی به قصه داده است و فرد تمام قضایا را دنبال می‌کند تا متوجه واقعیت شود.

این بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینکه این سریال با تمام سریال‌هایی که در آن نقش ایفا کرده‌ام متفاوت است، تصریح کرد: به اعتقاد بنده شهرستان‌ها همیشه موفق‌تر از شهرهای بزرگ در سریال سازی عمل کردند زیرا استعداد‌های خوبی در شهرستان ها نهفته است.

وی در رابطه با حمایت‌های لازم برای شکوفایی هنر اظهار کرد: هنر نیازمند حمایت است هم حمایت‌های مادی و هم حمایت‌های معنوی چون هر دو به یک اندازه لازم است.

بازیگر سینما و تلویزیون ادامه داد: ارگان‌ها باید از گروه‌های هنری حمایت کنند فقط در این صورت می‌توان شکوفا شد و حرف اول را در کشور زد.

پاک‌نیت گفت: در شهرهای بزرگ بیشتر افرادی که به صورت حرفه‌ای فعالیت می‌کنند کسانی هستند که بخاطر نبود حمایت در شهرستان‌ها به اجبار به تهران مهاجرت کرده‌اند.

گفتنی است سریال تلویزیونی «دخترم نرگس» برای پخش از شبکه‌های سراسری به کارگردانی داوود سلیمانپور هم اینک  در ارومیه در مرحله تولید است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید