12:05|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 23 تیر 1398 - 11:49
کد خبر: 12412
با حضور خیرین مدرسه‌ساز بنیاد برین:

مجتمع‌های آموزشی در آذربایجان‌غربی کلنگ زنی شد

مجتمع های اموزشی در روستاهای محروم آذربایجان غربی با حضور خیرین بنیاد مدرسه سازی برین کلنگ زنی شد.
مجتمع‌های آموزشی در آذربایجان‌غربی کلنگ زنی شد

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز؛ در تور چندین روزه مجتمع های آموزشی در مناطق روستایی شهرستانهای مختلف از جمله سلماس، ماکو، ارومیه و چایپاره با تامین بخشی از اعتبارات از سوی خیرین با هدف محرومیت زدایی از فضاهای آموزشی استان کلنگ زنی شد.

آیدین رحمانی رضائیه، مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی با ارائه گزارشی از وضعیت مدارس استان به هئیت خیرین مدرسه ساز بنیاد برین ضمن تجلیل از تلاش های شایسته خیرین در توسعه و نوسازی مدارس گفت: آذربایجان غربی یکی از استان های محروم از لحاظ فضای آموزشی است و فضای آموزشی این استان چهار و پنچ صدم متر مربع برای هر دانش آموز است که این آمار از استاندارد کشوری پایین تر است.

ابراهیم محمدی، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در ادامه این مراسم با تشکر از حضور پرخیر و برکت جمع خیرین اعزامی از تهران، خواستار توجه ویژه به فضاهای آموزشی استان شد.

امیر بنی آدم نایب رئیس بنیاد نیکوکاری برین شمیرانات نیز در ادامه این مراسم اظهار کرد: مدرسه‌سازی بی شک ذخیره آخرت و توشه‌ای ارزشمند برای انسان محسوب می‌شود.

وی همچنین از خیرین خواست تا در عرصه مدرسه سازی که علم آموزی و فرهنگ یک کشور را به دنبال دارد تلاش کنند و در این راه گام های مهم و استواری بردارند.

محمد باقری، مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی گفت: هیچ جامعه‌ای نمی‌تواند بدون توسعه علمی به توسعه پایدار دست یابد و در این مسیر خیرین مدرسه ساز با ساخت و تجهیز مدارس تضمین کننده توسعه پایدار هستند.

وی با تقدیر از اهتمام و مسئولیت پذیری وصف ناپذیر خیرین در امر تعلیم و تربیت گفت: وضعیت نامطلوب سرانه دانش آموزی استان نیازمند مشارکت جدی تر خیرین است.
باقری با اشاره به سیاست‌های استاندار آذربایجان غربی در توجه به تامین زیرساخت های آموزشی به عنوان تضمین کننده توسعه پایدار استان و کشور تصریح کرد: خیرین مدرسه ساز تا به امروز به‌خوبی در این عرصه ایفای نقش کرده اند و حضور بنیاد خیریه برین تهران موید این امر است.
براساس این گزارش در حضور چند روزه خیرین مدرسه ساز بنیاد برین در آذربایجان غربی طرح‌های مختلف مدرسه‌سازی در روستاهای استان با اختصاص اعتبارات لازم از سوی خیرین با هدف محرومیت‌زدایی از چهره فضای آموزشی استان کلنگ زنی شد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید