12:11|یکشنبه, اردیبهشت 30 ,1403
تاریخ انتشار: 20 تیر 1398 - 12:13
کد خبر: 12394
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان‌غربی در گفت‌و‌گو با باریش:

راه‌اندازی سامانه صدور آنلاین قبوض آب روستایی در استان

در راستای اجرای دولت الکترونیک، سامانه قرائت، صدور قبض پرداخت آنلاین آب بهای مشترکین روستایی آذربایجان‌غربی راه‌اندازی شد.
راه‌اندازی سامانه صدور آنلاین قبوض آب روستایی در استان

علیرضا رضوی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان‌غربی در گفت‌و‌گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز با اعلام این خبر اظهار کرد: این سامانه به صورت پایلوت برای دو هزار مشترک روستایی اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه از این پس مشترکین روستایی می توانند پس از دریافت قبض آب بها در درب منازل خود، مبلغ قبوض را به صورت آنلاین پرداخت کنند، افزود: در این راستا تا کنون 87 هزار و 460 پلاک بارکددار تهیه و بر روی درب منازل در مناطق روستایی نصب شده است. 

این مسئول معتقد است که افزایش استفاده از ابزارهای الکترونیکی و همچنین هزینه‌های بالای دستگاه‌های دستی قرائت کنتور و عدم انعطاف‌پذیری این دستگاه‌ها در برابر تغییرات احتمالی از الزاماتی است از ضرورت‌های راه‌اندازی این سامانه محسوب می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان‌غربی در پایان با تاکید بر لزوم توسعه مرحله ای سامانه آنلاین برای جلوگیری از چالش‌های فعلی قرائت کنتورهای مشترکین، خاطرنشان کرد: کاهش هزینه‌های چاپ قبض، تسریع در بازبینی لیست مشترکین پرمصرف، جلوگیری از درج ارقام سلیقه‌ای توسط مامورین قرائت، تسریع در امر وصول بدهی‌های مشتركین و پایین آوردن دوره وصول مطالبات، امكان ارسال پیام‌کوتاه از طریق سیستم متمركز خدمات مشتركین آب و فاضلاب روستایی جهت اطمینان مشتركین از میزان قبوض صادره مزایای مهم راه اندازی و استفاده از این سامانه است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید