14:54|یکشنبه, اردیبهشت 30 ,1403
تاریخ انتشار: 19 تیر 1398 - 10:48
کد خبر: 12382
رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری ارومیه در گفت‌و‌گو با باریش:

کمبود منابع مالی علت طولانی‌شدن احداث مجتمع آتام

یکی از مهم‌ترین دلایل طولانی شدن روند احداث مجتمع تجاری اتام در ارومیه ضعف در تامین منابع مالی از سوی سرمایه‌گذار است.
کمبود منابع مالی علت طولانی‌شدن احداث مجتمع آتام ارومیه

رضا مشهدی کشتیبان،رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری ارومیه در گفت‌و‌گو با سرویس اقتصادی باریش‌نیوز، اظهار کرد: آغاز ساخت مجتمع تجاری آتام به دو دهه پیش یعنی سال 79 باز می‌گردد و تقربیا با روند کند عملیات عمرانی این پروژه را باید جزو قدیمی‌ترین پروژه‌های شهری دانست.

وی افزود: قالب اولیه که برای مجتمع تجاری آتام طراحی شده مشابه پروژه‌های سرمایه‌گذاری است، ولی به دلیل اینکه تامین مالی پروژه ضعیف است، روند تکمیل احداث آن با کندی انجام می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر پروژه تجاری آتام از 85 درصد پیشرفت فیزیکی برخودار است که توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی با مشارکت شهرداری ارومیه انجام می‌شود.

مشهدی کشتیبان یادآور شد: در روند ساخت تغییراتی از سوی سرمایه‌گذار در شکل احداث انجام شده که اگر این تغییرات انجام نشود و کارهای عمرانی باقیمانده با تامین مالی لازم با سرعت انجام شود حداکثر این پروژه تا نیمه دوم سال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری ارومیه در پایان تصریح کرد: از سال گذشته در بحث مطالعات بسته‌های سرمایه‌گذاری و مشارکت شهرداری ارومیه رایزنی‌های لازم با شرکت‌های معتبر انجام شده که فرصت‌های سرمایه گذاری را در کل استان مورد مطالعه قرار دهند تا پس از بررسی و تصویب از طریق برگزاری نمایشگاه‌های داخلی و خارجی این فرصت‌ها برای جذب سرمایه‌گذار اطلاع‌رسانی شود

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید