01:03|چهارشنبه, اردیبهشت 19 ,1403
تاریخ انتشار: 18 تیر 1398 - 08:28
کد خبر: 12371
هواشناسی:

اواخر هفته هوای آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود

براساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی آذربایجان غربی، از روز پنجشنبه با جنوبی شدن جریانات شاهد روند محسوس افزایش دما به ویژه برای روز جمعه در استان پیش‌بینی می‌شود و انتظار می‌رود دمای هوا بین 4 تا 5 درجه افزایش یابد.
اواخر هفته هوای آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود

یاسر اشتاد، کارشناس سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز، در مورد آخرین وضعیت آب و هوای استان اظهار کرد: در طی 24 ساعت گذشته از شهرهای چالدران، ماکو و سلماس بارش پراکنده باران گزارش شده است.
وی افزود: انتظار می‌رود روز سه‌شنبه 18 تیرماه، در مناطق نیمه شمالی آذربایجان‌غربی و با احتمال کمتر در نواحی مرکزی استان شاهد ادامه بارش‌های رگباری باشیم.
اشتاد در ادامه گفت: برای روز سه‌شنبه در مناطق شمالی استان وزش باد گاها شدید و برای روز چهارشنبه در اکثر نقاط استان جو آرام و پایداری پیش‌بینی می‌شود.
وی تصریح کرد: براساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی آذربایجان غربی، از روز پنجشنبه با جنوبی شدن جریانات شاهد روند محسوس افزایش دما به ویژه برای روز جمعه  در استان پیش‌بینی می‌شود و انتظار می‌رود دمای هوا بین 4 تا 5 درجه افزایش یابد.
کارشناس سازمان هواشناسی آذربایجان غربی در پایان به وضعیت دمایی آب و هوای استان اشاره و عنوان کرد: در طی 24 ساعت گذشته دمای هوای ارومیه در گرم‌ترین ساعات 31 و در خنک‌ترین ساعات  14 درجه همچنین شهرستان پلدشت با 36درجه گرم‌ترین و چالدران با 14 درجه خنک‌ترین شهر استان گزارش شده است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید