01:34|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 12 تیر 1398 - 12:21
کد خبر: 12328
مدیر درمان تامین اجتماعی آذربایجان غربی در گفت‌وگو با باریش:

مهاباد صاحب بیمارستان 64 تخت‌خوابی می‌شود

مجوز اصولی ساخت بیمارستان 64 تخت خوابی مهاباد از طرف وزارت بهداشت به‌صورت مناقصه دریافت شده است.
مهاباد صاحب بیمارستان 64 تخت‌خوابی می‌شود

صادق اسمعیل‌زاده، مدیر درمان تامین اجتماعی آذربایجان غربی در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، در رابطه با طرح سنجش فشار خون در مراکز درمانی تامین‌اجتماعی اظهار کرد: این طرح از سوی وزارت بهداشت برای تمام مراکز درمانی سرپایی و بستری استان ابلاغ شده است.

وی افزود: در طرح سنجش فشار خون در هر واحد یک پزشک با سازمان مشارکت دارد، که تمام رشته‌های پیراپزشکی، پرستاری و کارشناسی ارشد  نیز در این طرح  سنجش در مراکز درمانی تامین اجتماعی به صورت 24 ساعته ارائه خدمت می‌کنند.

این مسئول در ادامه به مهمترین پروژه‌های عمرانی تامین اجتماعی در سال‌جاری به ساخت بیمارستان 64 تخت خوابی مهاباد اشاره کرد و گفت: مجوز اصولی این پروژه از طرف وزارت بهداشت به‌صورت مناقصه دریافت شده است.

اسمیعل‌زاده همچنین خاطرنشان کرد: درمانگاه سردشت نیز در حال حاضر با پیشرفت فیزیکی 30 درصدی همراه است که بهره‌برداری از آن می‌توان نقش قابل توجهی در ارتقای کیفی و کمی خدمات درمانی در جنوب استان داشته باشد.

مدیر درمان تامین اجتماعی آذربایجان غربی همچنین ساخت درمانگاه تامین اجتماعی پیرانشهر را دیگر پروژه‌های عمرانی این سازمان برای سال‌جاری عنوان کرد:که در زمینی به مساحت 2 هزار مترمربع احداث می‌شود و هم‌اینک در مرحله دریافت مصوبه اجرایی برای آغاز عملیات ساخت هستیم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید