12:43|یکشنبه, اردیبهشت 30 ,1403
تاریخ انتشار: 12 تیر 1398 - 09:09
کد خبر: 12324
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در گفت‌‌وگو با باریش نیوز:

زیباسازی شهری با المان‌های متناسب انجام شود

فضای شهری باید با استفاده از المان‌های مرتبط با محیط زیباسازی و نورپردازی شود.
زیباسازی شهری با المان‌های متناسب انجام شود

محمدرضا علیزاده امامزاده، رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در گفت‌‌وگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز با بیان اینکه پیوست فرهنگی لازم برای زیباسازی و نورپردازی فضاهای شهری در شورا تصویب شده است، اظهار کرد: سازمان زیباسازی باید از المان‌های متناسب برای فضاهای شهری، تقاطع های همسطح، روگذرها و پلها استفاده کند.

وی با اشاره به اینکه بودجه‌های لازم در اختیاز سازمان مربوطه برای زیباسازی فضاهای شهری قرار داده شده، خاطرنشان کرد: به طورمثال برای روگذر مادر المان‌هایی باید متناسب با شأن و منزلت مقام مادر و زن استفاده شود تا المان‌ها خود گویای موقیعت و نام فضاهای شهری باشند.

این مسئول همچنین با اشاره به مشکل شهروندان از کمبود امکانات رفاهی، تصریح کرد: مصوبه شورای شهر مبنی برا احداث سرویس‌های بهداشتی ثابت و سیار در نقاط مختلف و اماکن پرتردد تدوین و تصویب شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در پایان به اجرای طرح تکفیک زباله از مبداء اشاره کرد و گفت: در راستای اجرای بهینه این طرح شهرداری ارومیه معتقد به تشویق‌های فرهنگی از قیبل پرداخت جوایز مختلف است تا مردم تمایل و رغیبت بیشتری برای تکفیک زباله از منازل داشته باشند، چراکه ثروت انباشه شده در زباله می‌تواند در راستای توسعه خدمات عمرانی و شهری به کار گرفته شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید