13:51|چهارشنبه, اردیبهشت 12 ,1403
تاریخ انتشار: 12 تیر 1398 - 09:06
کد خبر: 12323
سردار شهسوای:

امنیت مرزی پایدار در آذربایجان‌غربی ثمره خون شهداست

آذربایجان‌غربی برای برخورداری از امنیت پایدار در مرزهای خود تا کنون بیش از 12 هزار شهید تقدیم ارزش‌های انقلاب و خاک ایران اسلامی کرده است.
امنیت مرزی پایدار در آذربایجان‌غربی ثمره خون شهداست

به گزارش سرویس سیاسی باریش نیوز، سردار حبیب شهسواری، روز گذشته در دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم کشور، با گرامیداشت یاد و نام شهدای مدافع حرم و ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی اظهار کرد: خوشبختانه در حال حاضر امنیت پایدار و ثبات وصف نشدنی در مرزهای استان برقرار است.

وی افزود: ۱۲ هزار شهید استان در دوران دفاع مقدس با داشتن ۹۶۷ کیلومتر مرز با کشورهای عراق، ترکیه، آذربایجان و نخجوان نشانه اقتدار مردم این سرزمین و نیز اهتمام جدی آن‌ها برای دفاع از مرزهای کشور است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، تاکید کرد: آذربایجان‌غربی به لحاظ موقعیت ویژه خود هم مورد هجوم رژیم استکباری بوده و هم مزدوران داخلی به آن طمع داشته‌اند، این استان مفتخر است که سرزمین شهیدان امینی و باکری‌ها باشد.

وی با تاکید بر امنیت پایداری که در مرزهای کشور برقرار است، خاطرنشان کرد: امروز که مرزهای ما از امنیت و آسایش برخوردار است و آرامشی پایدار در استان‌های مختلف برقرار شده، باب شهادت در آذربایجان‌غربی همچنان باز بوده و دلاورمردان استان با ضدانقلاب و دشمنان در تقابل هستند.

سردار شهسواری، با اشاره به وضعیت مطلوب دریاچه ارومیه، اذعان کرد: دریاچه ارومیه که مرز بین آذربایجان‌های غربی و شرقی است تا سال ۷۳ بالاترین میزان آب ۱۴ میلیارد مترمکعب را دارا بود اما پس از سال ۷۵ شروع به کم شدن کرد تا اینکه در دو سال گذشته با کمترین میزان آب یعنی ۱ میلیارد و ۴۰۰ مترمکعب مواجه شد و می‌توان گفت تقریبا نگین آذربایجان در حال ممات بود، اما آن‌چه دریاچه ارومیه را نجات داد الطاف پروردگار و بارش نزولات آسمانی بود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید