15:53|یکشنبه, اردیبهشت 30 ,1403
تاریخ انتشار: 11 تیر 1398 - 11:24
کد خبر: 12315
نماینده مردم ارومیه در مجلس در گفت‌وگو با باریش:

اراده‌ عملی برای تکمیل تونل ارومیه از سمت تبریز وجود ندارد

اراده عملی برای تسریع در تکمیل تونل ارومیه به تبریز از سمت آذربایجان‌شرقی وجود ندارد و سهم عمده عملیات اجرایی از سمت ارومیه انجام شده است.
اراده‌ عملی برای تکمیل تونل ارومیه از سمت تبریز وجود ندارد

نادر قاضی پور، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز اظهار کرد: متاسفانه هیچ اقدامی از سمت آذربایجان‌شرقی برای تسریع در تکیمل تونل ارومیه به تبریز انجام نشده به طوری که آسفالت جزیره اسلامی که در حیطه وظایف استان همسایه است از سمت آذربایجان غربی انجام داده است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:  تونل ارومیه به تبریز 2 هزار و 200 متر طول دارد و افتتاح آن می‌تواند نقش زیادی در جلوگیری از اتلاف وقت مردم و افزایش مبادلات تجاری با استان‌های همجوار داشته باشد.

قاضی پور در ادامه با اشاره به واکنش اخیر سران اروپا و آمریکا در برابر افزایش ذخایر اورانیوم ایران، با بیان اینکه برای حل مشکلات نباید دنبال مذاکره باشیم، افزود: اروپایی‌ها در حالی ایران را برای پایبند بودن به برجام تشویق می‌کنند که در عمل هیچ کاری برای حفظ آن نکرده‌اند و با این کار در واقع به دنبال عوام فریبی و خرید زمان به نفع خود هستند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: اروپایی‌ها در حال حاضر از تامین سوخت هواپیما‌های ایرانی خودداری می‌کنند و مسئولین کشور باید در مقابل این‌گونه کارشکنی‌ها ایستادگی کنند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید