07:38|چهارشنبه, اردیبهشت 12 ,1403
تاریخ انتشار: 10 تیر 1398 - 11:04
کد خبر: 12300
رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌‍ای قاضی طباطبایی ارومیه در گفت‌وگو با باریش مطرح کرد:

مهارت‌افزایی اولویت مراکز آموزش عالی باشد

بر اساس اولویت‌های اولیه دانشگاه فنی و حرفه‌ای قاضی طباطبایی ارومیه افزایش مهارت دانشجویان در دانشگاه یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها در راستای استفاده از ظرفیت جوانان برای ارتقای بازار کسب و کار در جامعه است.
مهارت‌افزایی اولویت مراکز آموزش عالی باشد

یعقوب پوراسد، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای قاضی طباطبایی ارومیه در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز، اظهار کرد: رویکرد اصلی دانشگاه فنی و حرفه‌ای قاضی طباطبایی ارومیه افزایش و بهبود کیفیت آموزش در بین دانشجویان است.
وی با تأکید بر کیفیت آموزش برای دانشجویان در این دانشگاه افزود: اولویت دانشگاه فنی و حرفه‌ای قاضی طباطبایی ارومیه این است که تا جایی که امکان دارد سطح علم و آگاهی دانشجویان افزایش یابد و فعالیت در این زمینه با قوت هر چه تمام تر ادامه دارد.
پوراسد اضافه کرد: تلاش برای افزایش ارائه مهارت‌های مورد نیاز برای جوانان و به روز کردن این مهارت‌ها از برنامه‌های مهم دانشگاه قاضی طباطبایی به شمار می‌رود تا از این طریق بتوانیم از ظرفیت و پتانسیل جوانان استفاده کرده و بازار کسب و کار و اشتغال را در جامعه ارتقاء دهیم.
این مسئول به برنامه‌های دانشگاه قاضی طباطبایی ارومیه در سال جاری نیز اشاره و افزود: در راستای بهبود کیفیت آموزش در این دانشگاه، اساتید بازبینی می‌شود و با توجه به معیارهای ارزیابی در بخش آموزش از اساتید کاربلد و حرفه‌ای استفاده می‌کنیم.
پوراسد ادامه داد: همچنین برای عملکرد بهتر و افزایش سطح کیفی آموزش، تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی در این دانشگاه به روز رسانی و مجهزتر می‌شود.
این مسئول به برگزاری کارگاه آموزش تخصصی بانوان در زمینه مهارت‌های عملی اشاره و گفت: در جامعه کنونی قشر بانوان در جامعه فعالیت کمتری در زمینه کارهای مهارتی و عملی دارند از این روز برای اولین بار در بین دانشگاه‌های ارومیه اقدام به ایجاد کارگاه مجهز و تخصصی تعمیرات تلفن همراه در دانشگاه قاضی طباطبایی راه اندازی و آموزش برای بانوان و آقایان ارائه می‌شود.   
رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای قاضی طباطبایی ارومیه با اشاره به اینکه اولویت آموزش در این کارگاه برای بانوان است تصریح کرد: دانشجویان دختر در دانشگاه قاضی طباطبایی استقبال خوبی از برگزاری کارگاه تعمیر تلفن همراه داشتند همچنین این دانشگاه برای ثبت نام بانوان از سایر دانشگاه‌ها و حتی تمامی افرادی که علاقمند به این حوزه هستند آمادگی دارد و با هزینه مناسب آموزش ارائه می‌دهد تا در ایجاد این کارگاه‌ها قدم مثبت و قابل توجهی در حوزه اشتغال بانوان در جامعه برداشته شود. 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید