15:08|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 10 تیر 1398 - 08:55
کد خبر: 12294
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه در گفت‌و‌گو با باریش:

بررسی احتمال آلودگی بنزین در جایگاه‌های سوخت ارومیه

احتمال وجود آب در بنزین ارائه شده در یکی از جایگاه‌های سوخت ارومیه در حال بررسی است.
بررسی احتمال آلودگی بنزین در جایگاه‌های سوخت ارومیه

احمد مجرد، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه در گفت‌و‌گو با سرویس اقتصادی باریش نیوز، اظهار کرد: در طول شبانه‌روز از مبدا تامین فرآورده‌های نفتی تا مصرف کننده چندین نوبت سوخت مصرفی از نظر کیفی آزمایش می‌شود تا سوخت مطمئن به دست مصرف کننده برسد. 
وی گفت: به محض تماس دو شهروند با مرکز پاسخگویی 09627 با موضوع آلودگی بنزین و خرابی خودرو در یکی از جایگاه‌های ارومیه، کارشناسان کنترل کیفیت به همراه روسای مهندسی فرآورده‌های نفتی به جایگاه اعزام شدند و مشغول بررسی موضوع هستند.
این مسئول افزود: فرآورده داخل نفتکش‌ها قبل از خروج از انبار نفت توسط کارشناسان کنترل کیفیت با تجهیزات مربوطه آزمایش شده و پس از حصول اطمینان از کیفیت سوخت و عدم آلودگی اجازه خروج از انبار صادر می‌شود.
مجرد ادامه داد: سوخت تولید شده در پالایشگاه‌های کشور قبل از ارسال به انبارهای نفت مبدا تامین توسط آزمایشگاه‌های مستقر در پالایشگاه‌های نفت کنترل شده و اینکار مجددا قبل از خروج از انبارهای نفت نیز تکرار می‌شود.
 مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه خاطرنشان کرد: موضوع آلودگی بنزین یکی از جایگاه‌های ارومیه نیز هم‌اکنون در محل جایگاه توسط بازرسان این شرکت در حال بررسی است و چنانچه کوتاهی و تخلفی در فرایند عرضه سوخت صورت پذیرد برخورد قانونی انجام می‌شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید