15:37|شنبه, اردیبهشت 15 ,1403
تاریخ انتشار: 27 خرداد 1398 - 12:07
کد خبر: 12187
با لغو مجمع انتخاباتی؛

بلاتکلیفی هیات والیبال آذربایجان غربی ادامه دارد

مجمع انتخاباتی هیات والیبال آذربایجان غربی که قرار بود صبح امروز برگزار شود بار دیگر با عدم شفاف‌سازی دلایل، لغو شد.
بلاتکلیفی هیات والیبال آذربایجان غربی ادامه دارد

به‌گزارش سرویس ورزشی باریش نیوز؛ مجمع انتخاباتی هیات والیبال آذربایجان غربی در حالی که قرار بود ساعت ۱۰ صبح امروز دوشنبه، 27 خردادماه در سالن جلسات فرهنگسرای جوان ارومیه برگزار شود لغو شده است.

طبق شنید‌ه‌ها از اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی با کاندیداها و اعضای مجمع تماس گرفته شد و این موضوع را به اطلاع آن‌ها رسید تا  به محل مجمع مراجعه نکنند‌.

هیات والیبال آذربایجان غربی ماه‌های متوالی است که با سرپرستی مدیریت می‌شود و پس از آنکه دوره ریاست کریم فروزان که تحولی شگرف در هیات استاتی رقم زده بود، هیئت والیبال با سرپرست خود نتوانسته روزهای طلایی دوره قبلی را تکرار کند و روز به روز بر حواشی آن افزوده شده و شرایط نامناسبی را سپری کرده است.

لازم به توضیح است که افراد سرشناسی در انتخابات هیات والیبال استان آذربایجان غربی ثبت نام به عمل آورده‌اند که تنور مجمعی که زمان برگزاری آن قطعی نیست را داغِ داغ کرده‌اند‌‌.

با توجه به اینکه والیبال در آذربایجان غربی تب و تاب خاصی دارد لغو چندین باره این مجمع هرگز قابل قبول نبوده و نخواهد بود،  لذا نیاز است تا هر چه سریعتر تکلیف هیات والیبال آذربایجان غربی مشخص شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید