00:49|پنجشنبه, اردیبهشت 20 ,1403
تاریخ انتشار: 25 خرداد 1398 - 21:44
کد خبر: 12171

پیروزی دلچسب سروقامتان ایران مقابل لهستان

خوش قامتان والیبال ایران امروز مقابل تیم ملی لهستان به میدان رفتند و با غلبه بر این تیم پیروزی دلچسبی را در رقابتی نفس گیر رقم زدند.
پیروزی دلچسب سروقامتان ایران مقابل لهستان

به گزارش سرویس ورزشی باریش نیوز؛ دو تیم ملی والیبال ایران و لهستان از ساعت ۱۸:۴۰ عصر امروز شنبه ۲۵ خرداد ماه در سالن غدیر ارومیه و استقبال پرشور هواداران به مصاف هم رفتند.

در ابتدای این مسابقه که در چارچوب روز دوم هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال برگزار می‌شد بازیکنان‌ایران بر خلاف بازی‌های قبلی خود امتیازات فراوانی را با اشتباهات در خط سرویس به رقیب خود واگذار کردند تا در ابتدا چند امتیازی از رقیب عنوان دار خود عقب افتاد، اما شاگردان کولاکوویج پا پس نگذاشته و توانستند تابلو امتیازات در عدد ۱۶ برابر‌ کنند. پس از تایم استراحت فنی دوم ایران با حمایت عالی هواداران توانست از رقیب خود پیشی گرفته و با اسپک‌های فوق العاده پوریا فیاضی نتیجه ست اول را ۲۵ بر ۲۰ به نام خود ثبت کرد.

لهستانی‌ها شروعی ویران کننده در ست دوم داشتند و توانستند تا ۶ امتیاز ابتدایی را از آن خود کرده و تایم فنی اول را با نتیجه ۸ بر ۳ از آن خود کردند، در ادامه ایران برای جبران امتیازات عقب افتاده تلاش زیادی به خرج داد اما تا وقت استراحت فنی دوم ۱۶ بر ۱۲ از رقیب خود عقب بود و در نهایت نیز نتوانست کاری از پیش ببرد و ست دوم را ۲۵ بر ۲۱ به رقیب واگذار کرد.

ست سوم و حساس این مسابقه بسیار پایاپای، نزدیک و حساس شروع شد اما در ادامه لهستانی نتیجه را ۱۵ بر ۱۸ برده و کام خود را شیرین کردند. در ست چهارم بازی بی نقص بازیکنان ایران کاری کرد کارستان و  نتیجه ست را 25 بر 17 به نفع خود کرده و ست شماری را در عدد ۲ برابر کردند.

اما در ست پنجم با توجه به حمایت همه جانبه بیش از‌۸ هزار هوادار هیچ تیمی نمی‌توانست مقابل ایران ایستادگی کند بنابراین لهستان نیز مقابل ایران زانو زده و تسلیم سرو قامتان شد تا ایران ۳ بر ۲ پیروز این دیدار شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید