15:06|چهارشنبه, اردیبهشت 19 ,1403
تاریخ انتشار: 23 خرداد 1398 - 12:16
کد خبر: 12148
یادداشت:

اینجا ارومیه؛ دیار عاشقان والیبال ایران و آسیا

مردم والیبال دوست ارومیه با استقبالی پرشور از کاروان تیم ملی والیبال ایران بار دیگر نشان دادند که ارومیه به تنهایی پایتخت والیبال ایران و آسیا است.
اینجا ارومیه؛ دیار عاشقان والیبال ایران و آسیا

سرویس ورزشی باربش نیوز؛ ارومیه از دیرباز شهر عشاق والیبال ایران و آسیا بوده و در حال حاضر نیز با توجه به برگزاری هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال در ارومیه تب و تاب و شوری و هیجان وصف ناپذیری در این شهر زیبا حاکم شده است.

پس از آنکه سه تیم والیبال لهستان، روسیه و کانادا از طریق فرودگاه تبریز به ارومیه آمدند، تیم ملی والیبال ایران با پروازی مستقیم به فرودگاه ارومیه آمد؛ عشاق والیبال با مطلع شدن از این موضوع مسیر فرودگاه ارومیه را در پیش گرفته و استقبالی چشم نواز و فوق العاده از ملی پوشان و بلند قامتان تیم ملی والیبال ایران داشتند.

طبق برنامه‌ریزی انجام گرفته قرار بود پرواز حامل ملی پوشان بین ساعت 21 الی 22 در فرودگاه ارومیه به زمین بنشیند اما مردم والیبال دوست آذربایجان از ساعت‌ها قبل جهت استقبال از ملی پوشان در فرودگاه حاضر شده و با رقص آذربایجانی و یاللی و همچنین اهدای گل از آنان استقبال کردند.

استقبال عشاق والیبال از مردان و زنان تشکیل می‌شد و نشان می‌دهد که عشق به والیبال تنها به مردان ارومیه ختم نمی‌شود. لازم به توضیح است که استقبال از ملی پوشان تنها به فرودگاه ارومیه ختم نشد، بلکه این استقبال چند ساعته توسط عاشقان والیبال ازفرودگاه تا هتل محل استقرار ملی پوشان ادامه یافت.

مردم بار دیگر نشان داده و اثبات کردند که ارومیه پایتخت والیبال ایران و آسیا بوده و هست و اثبات کرد که ارومیه مهد والیبال است.

مردم ارومیه با استقبال میلیونی در خرید بلیط مسابقات و همچنین استقبال هزار نفری از کاروان ملی پوشان شایستگی‌های خود را در میزبانی از لیگ ملت‌های والیبال اثبات کرده و نشان دادند که شایسته میزبانی‌های بیشتری در عرصه جهانی هستند.

 

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید