19:10|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 17 خرداد 1398 - 08:07
کد خبر: 12103
در تعطیلات عید فطر؛

بیش از 450 نفر در حوادث ترافیکی آذربایجان‌غربی مصدوم شدند

در تعطیلات عید سعید فطر بیش از 450 نفر در جاده‌های شهری و برون‌شهری آذربایجان‌غربی بر اثرحوادث ترافیکی مصدوم شدند.
بیش از 450 نفر در حوادث ترافیکی آذربایجان‌غربی مصدوم شدند

باقر بهرامی، رئیس مرکزحوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان غربی در گفت‌و‌گو با سرویس اجتماعی باریش‌نیوز اظهارکرد: از روز سه‌شنبه، 13 خرداد ماه جاری تا پایان روز 17 خرداد، همزمان با آغاز مسافرت‌های عید سعید فطر، 189 مورد ماموریت شهری از طریق اورژانس استان انجام شده است.
وی با بیان اینکه تعداد مصدومین در حوادث ترافیک‌شهری 232 نفر بودند، خاطرنشان کرد: از این تعداد 208 نفر برای دریافت خدمات پزشکی و معالجه در مراکز درمانی استان بستری شدند.
این مسئول با ابراز تاسف از رتبه‌های اولی آذربایجان غربی در حوادث ترافیک جاده‌ای و درون شهری، خاطرنشان کرد: در این مدت 135 مورد ماموریت جاده‌ای انجام شد و 232 نفر  نیز بر اثر تصادفات جاده‌ای در استان مصدوم شدند که برای معالجه به مراکز درمانی اعزام شدند. 
بهرامی بیان اینکه متاسفانه در سال‌های گذشته به طورمعمول آذربایجان‌غربی در تصادفات شهری جزو 5 استان اول قرار دارد، گفت: در حوادث جاده‌ای نیز رتبه این استان 5 یا ششم جدول کشوری است .
رئیس مرکزحوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌غربی در پایان همکاری تمامی نهادها، ارگان‌ها و سازمان‌های متولی را در کاهش آمار تصادفات استان الزامی دانست و افزود: خواب آلودگی، انحراف به چپ و سبقت غیر مجاز همیشه می‌تواند برای رانندگان حادثه‌ساز باشد و جان سرنشینان را به مخاطره بیندازد.  

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید