13:37|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 15 خرداد 1398 - 02:02
کد خبر: 12099

اقامه نماز عید سعید فطر در مصلی و مساجد آذربایجان غربی

نماز عید سعید فطر امروز همزمان با سراسر کشور در مصلی و مساجد شهرهای مختلف آذربایجان‌غربی برگزار شد.
اقامه نماز عید سعید فطر در مصلی و مساجد آذربایجان غربی

به گزارش سرویس فرهنگی باریش نیوز، نماز باشکوه عید سعید فطر پس از یک ماه روزه داری در ماه مبارک رمضان امروز به شکرانه برکت حضور در چنین ماه پرفضیلتی در سراسر آذربایجان‌غربی اقامه شد.

در ارومیه نیز نماز پرفیض عید سعید فطر در مصلی امام خمینی و همچنین مساجد و حسینیه های شهر ارومیه با حضور پرشکوه مردم مومن و خدادوست ارومیه برگزار شد.

طنین انداز شدن صوت اَللّهُمَّ اَهْلَ الْکِبْرِیاَّءِ وَالْعَظَمَةِ در نماز عید سعید فطر فضای شهر ارومیه و شهرهای مختلف استان را معطر به عطر معنوی حضور در برابر یکتای الهی کرده است.

براین اساس روزه داران مومن شهر ارومیه از ساعات اولیه بعد از سحری در مصلی امام خمینی گردهم آمدند آیات نورانی قرآن کریم را تلاوت کردند.

همچنین شهرداری ارومیه نیز برای تسریع در حضور نمازگزاران در صفوف اقامه نماز عید سعید فطر امروز با رایگان کردن خدمات اتوبوس شهری، 70دستگاه اتوبوس نیز در اختیار شهروندان روزه دار برای حضور در مساجد و مصلی ها قرار داد.

اقامه نماز باشکوه و نورانی عید سعید فطر در مصلی و مساجد شهرهای مختلف استان با حضور مردم، مسئولان و ائمه جماعات دقایقی پیش پایان یافت و مومنان با رمضانی دیگر وداع کردند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید