16:10|شنبه, اردیبهشت 29 ,1403
تاریخ انتشار: 14 اردیبهشت 1398 - 10:48
کد خبر: 11903
رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با باریش:

پایان نیمه اول امسال، وعده تکمیل ساماندهی میدان دواب ارومیه

بارندگی‌های اخیر عملیات عمرانی ساماندهی میدان دواب ارومیه را با وقفه مواجه کرده اما مقرر شده که این ساماندهی تا دو ماه دیگر به اتمام برسد.
 پایان نیمه اول امسال، وعده تکمیل ساماندهی میدان دواب ارومیه

غلامرضا حافظی در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش، در خصوص آخرین وضعیت ساماندهی میدان دواب ارومیه اظهار کرد: میدان دواب ارومیه با مساحت 4 هکتار زمین و ظرفیت 5 هزارو 500 رأس دام سبک و 3 هزارو 700 رأس دام سنگین در حال ساماندهی است.
وی افزود: در حال حاضر کارهای عمرانی اعم از زیر سازی و سکوهای باراندازی، بتن ریزی، جدول کشی محوطه، ایجاد بهار بند، زیر سازی محوطه دام سنگین که به طول 9 هزارو 200 متر، همچنین ساماندهی پارکینگ و رستوران و ایجاد سرویس بهداشتی در این مکان در دست اقدام است.
حافظی اضافه کرد: در راستای سهولت در ورود و خروج ماشین آلات به این مکان، ایجاد درب سوم نیز در دست اجرا است همچنین ایجاد محل نگهبانی و نصب تابلوی سر در میدان دواب از دیگر اقدامات این طرح است.
رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری ارومیه گفت: با توجه به بارندگی‌های اخیر، عملیات عمرانی این مکان دچار وقفه شده اما با برنامه ریزی‌های انجام شده در نظر داریم که ساماندهی میدان دواب تا دو ماه دیگر به اتمام برسد و شاهد نتایج حاصل از این اقدامات این طرح باشیم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید