12:17|شنبه, اردیبهشت 29 ,1403
تاریخ انتشار: 12 اردیبهشت 1398 - 23:06
کد خبر: 11896
حضرت پور در گفت‌و‌گو با باریش:

رونق اقتصادی ارومیه با تکیه بر ظرفیت‌های طبیعی قابل تحقق است

رونق اقتصادی شهر ارومیه با تکیه بر ظرفیت‌های طبیعی شهری مانند توجه به پتانسیل‌های بالقوه گردشگری طبیعی دریاچه ارومیه محقق می‌‌شود.
رونق اقتصادی ارومیه با تکیه بر ظرفیت‌های طبیعی قابل تحقق است

محمد حضرت پور، در حاشیه افتتاحیه نهمین جشنواره گل‌ها در ارومیه در گفت‌و‌گو با سرویس اجتماعی باریش اظهار کرد: تلاش داریم تا با بهره‌گیری از ظرفیت‌های طبیعی، این جشنواره را در سال‌های آتی پررونق‌تر از گذشته برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه عمده دغدغه مدیریت شهری تحقق افق 1404 است، یکی از مهم‌ترین محورهای این افق را توجه به افزایش سرانه درآمد عمومی و رسیدن به اقتصاد پویا با تکیه بر تحقق درآمدهای پایدار عنوان کرد.

شهردار ارومیه همچنین به برگزاری جشنواره‌های تخصصی محصولات و تولیدات کشاورزی در شهر ارومیه در سالهای اخیر اشاره کرد و افزود: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای برگزاری جشنواره‌های تخصصی مانند جشنواره انگور شناسایی توانمندی‌های شهر ارومیه در تولید محصولات برتر کشاورزی و ایجاد زمینه‌های صادرات آنها به کشورهای مختلف است.

حضرت پور خاطرنشان کرد: توجه به احیای ظرفیت‌های گردشگری طبیعی، مذهبی، گردشگری ورزشی و گردشگری درمانی از جمله راهبردهایی است که شهرداری ارومیه در راستای تحقق اهداف ارومیه شهر برتر گردشگری در سال‌های آتی دنبال می‌کند.

شهردار ارومیه در پایان برپایی جشنواره‌هایی با محتوای گردشگری طبیعی را گام مثبتی در راستای افزایش روحیه شادابی و نشاط اجتماعی در میان شهروندان دانست و افزود: شهروند با نشاط و برخوردار از فضای طبیعی شاد از الزامات شهر توسعه مدار است و این جشنواره نیز با هدف ترویج روحیه شادابی و نشاط اجتماعی در میان اقشار مختلف مردم برپا شده است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید