16:34|سه شنبه, فروردین 28 ,1403
تاریخ انتشار: 19 فروردین 1398 - 12:29
کد خبر: 11752
فرمانده سپاه شهداء استان آذربایجان غربی مطرح کرد؛

تولید و پخش 5 هزار بسته غذایی در مناطق سیل زده لرستان

با استقرار قرارگاه استان آذربایجان غربی در لرستان و ایجاد نانوایی سیار و آشپزخانه روزانه 5 هزار بسته غذایی تولید و میان مردم سیل زده پخش می‌شود.
تولید و پخش 5 هزار بسته غذایی در مناطق سیل زده لرستان

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز؛ سردار حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهداء استان آذربایجان غربی در خصوص کمک به مردم مناطق سیل زده کشور ضمن تشکر از نوع دوستی مردم آذربایجان غربی گفت: مردم آذربایجان غربی 24 ساعت بعد از سیل استان لرستان کمک‌های خود را به این مناطق ارسال کردند و همچنین پس از استقرار قرارگاه استان آذربایجان غربی در استان لرستان نانوایی سیار و آشپزخانه در این منطقه ایجاد شد که روزانه 5 هزار بسته غذایی تولید و میان مردم سیل زده پخش می‌کند.

وی ادامه داد: اولین اکیپ گروه‌های جهادی استان به تعداد 90 نفر برای کمک رسانی به مردم سیل زده عازم لرستان شدند و همچنین پس از اعلام وضعیت از سوی قرارگاه آذربایجان غربی سایر گروه‌های جهادی اعزام خواهند شد.

فرمانده سپاه شهداء استان آذربایجان غربی تصریح کرد: سختی و مشقت کار این بود که بیش از 2 هزار به دنبال اعزام و حضور در مناطق سیل زده بودند که از میان 90 نفر گزینش و مابقی افراد نیز در صورت اعلام نیاز اعزام خواهند شد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید